hummel
Active member
olli is top. Heb zelfs de dlc ervan gekochtOlli Olli World ontdekt. Duim doet pijn van het "Olli'n".
Verder op het gemak Monster Hunter World. Wat een mooie game toch.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
olli is top. Heb zelfs de dlc ervan gekochtOlli Olli World ontdekt. Duim doet pijn van het "Olli'n".
Verder op het gemak Monster Hunter World. Wat een mooie game toch.

Congrats, want dat is inderdaad niet de conventionele manierTraag en gestaag aan Tunic bezig. Soms maak ik het mezelf echt wel te moeilijk.
In de Quarry rechtstreeks de weg naar de Ziggurat genomen. Maar dat draint uw HP en zowel de audio als de visuals zijn pokke irritant.
Uiteindelijk na veel proberen in de Ziggurat geraakt en daar direct afgeknald door Fairies. Vijf pogingen later succes.
Daar wat rondgelopen, de irritante spinnen tegen gehad. Op naar de boss. Die mits wat moeite verslaan.
Daarna de rest van de Quarry verkennen. Gun (stond op het plan maar leek me ni zo interessant) en Scavengers Mask gevonden.
Die eerste doet toch een pak damage, dus de bossfight had een pak makkelijker geweest. Die tweede stopt de HP drain in de Quarry en had mijn run een pak makkelijker en sneller gemaakt.

Er kan nog wel wat bij:Nog steeds bezig met Divinity Original Sin 2 (Definitive edition) op PS5.
Net aangekomen in Act 3, topgame maar wel heel lang precies, ik zit nu al aan 75 uur playtime.