Echt? Die RE engine loopt nochtans strak hier bij al de voorgaande games.Resident Evil Village. Nog niet zo ver geraakt, maar ik ga het van de pc smijten.Wat een slechte port.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt? Die RE engine loopt nochtans strak hier bij al de voorgaande games.Resident Evil Village. Nog niet zo ver geraakt, maar ik ga het van de pc smijten.Wat een slechte port.
Het zijn vooral kleine irritaties. Het niet kunnen aanpassen van het volume midgame met mijn keyboard. Het niet kunnen teruggaan in menu's met escape. Dat soort kleine dingen.Echt? Die RE engine loopt nochtans strak hier bij al de voorgaande games.
Hier ook net het einde gehaald in Bayonetta 3. Toch weer zeer geslaagd, ook al vraagt men wat veel van de Switch. Wel voornamelijke docked gespeeld.Bayonetta 3 uitgespeeld deze avond en dus klaar voor woensdag GoW2.
Vond het een tof spel maar story op het einde slaagt me wel wat tegen. Ze gaan precies een richting uit die ik persoonlijk niet zo echt super vind, natuurlijk is en blijft het afwachten tot wanneer het er effectief is, maar in mijn gedachten nu is het toch niet wat ik zou willen zien...

Call me intrigued!Disco Elysium in de Middeleeuwen
De visuele stijl stoot mij helemaal af. Moet ik het dan toch een kans geven vind je?Pentiment
Ik zit halverwege Act 2 en wat een game
Doet me ergens wat denken aan Disco Elysium in de Middeleeuwen.
Heerlijk spelletje en amper 19.99 euro / GamePass
Allez, da's net zo fijn. Alle tekst is ook zo in Middeleeuws schrift gedaan. Al kan je dat wel uit zetten.De visuele stijl stoot mij helemaal af. Moet ik het dan toch een kans geven vind je?
Spelen! DE is wel veel diepgaander en meer RPG dan Pentiment. Dit is verhalender.Call me intrigued!
Ik heb idd Game Pass dus zal het wel eens proberen.Allez, da's net zo fijn. Alle tekst is ook zo in Middeleeuws schrift gedaan. Al kan je dat wel uit zetten.
Ik vind de opzet van het verhaal en de keuzes die je moet maken heel leuk gedaan.
Heb je GamePass of zou je op Steam ofzo spelen? Want je kan het op Steam altijd refunden na 2 uur moest het je ding niet zijn.
Spelen! DE is wel veel diepgaander en meer RPG dan Pentiment. Dit is verhalender.
Enkele weken terug op Steam Days Gone op de kop getikt voor €19, wat een goed spel zeg, normaal heb ik het niet voor zombie games maar deze ligt me wel!
Imo echt een top spel. Hangt grotendeels af van kunnen en niet van geluk. En enorm veel variatie in de teams, elk team heeft z'n eigen speelstijl.Vollenbak "Into The Breach" dankzij Netflix. De pc versie wist me niet direct te grijpen, maar als roguelite in uw broekzak dat een pak strakker loopt dan mijn geliefde Slay the Spire is dit toch wel serieus demoeite.