Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Momenteel nog bezig met Cyberpunk 2077, de PS5 versie (met update 1.6). Men kan er van zeggen wat men wil maar het is wat mij betreft een steengoede game (vond ik al vanaf de release). Kunnen er veel dingen beter ? Ja. Is de main story te kort ? Ook. Maar alsnog is deze game zeker zijn geld waard nu.

Hitman 1 "uitgespeeld" (als in: elke missie 1 keer, maar met alle mission stories enzo wacht ik tot ik de trilogie uit heb), verrassend leuk. Voelt wat aan als een kruising tussen James Bond en Dexter, en het werkt wel. Nu meteen aan de vervolgen beginnen.
Enkel het feit dat alle NPC's een moddervet Brits of Amerikaans accent hebben haalde me wat uit de immersion, zeker als je eigenlijk omringd wordt door Japanners of Marokkanen, maar ik snap wel dat het om budgettaire redenen is. Maar dan nog, dan had ik nog liever neutrale accenten.

Ik ben dan na 2 jaar ofzo eindelijk door AC Valhalla. Wat een grindfest was me dat. Dat spel wou maar niet eindigen, ik weet zelfs niet waarom ik de moeite heb gedaan om er helemaal doorheen te spelen :cry2:

Ik ben dan na 2 jaar ofzo eindelijk door AC Valhalla. Wat een grindfest was me dat. Dat spel wou maar niet eindigen, ik weet zelfs niet waarom ik de moeite heb gedaan om er helemaal doorheen te spelen :cry2:
Ben echt teleurgesteld in die hele assassins creed games. Die beginnen altijd zo goed. Heb er dan veel zin in maar die bliiijjjjvven duren. Snap niet dat ze die zo belachelijk willen rekken altijd want gameplay gewijs en qua verhaal zijn die wel goed maar die opvulling is belachelijk. Ik begin er zelfs niet meer aan

Ik deel jullie mening, Origins is me nog gelukt om af te werken maar odys en Valhalla duren naar mijn mening veel te lang, naar verloop van tijd verlies ik mijn interesse, begin is fantastisch maar dan zwakt het af, jammer

Ik vind AC Valhalla wel goed, maar inderdaad veel te langdradig. Daarom beperk ik me tot de hoofdmissies en speel in stukken. Na een uur of 20 stap ik over naar een andere game en paar maand later speel ik verder.

Ninja Arashi op de gsm, simpel maar leuk (en uitdagend) spel.
Lang geleden dat ik nog eens een (gsm) spel leuk vond.

INSIDE. Stond eigenlijk al lang op mijn wensenlijstje, maar zit nu ook in PS+ Extra, dus eindelijk van gekomen om het te spelen.
Maar WTF was dat zeg :D. Ik herinnerde me ook van reviews dat het einde nogal 'verrassend' is, maar dit zag ik wel helemaal niet aankomen :D. Al bij al een zeer leuke puzzel-game, maar wel een beetje kort. Maar de sfeer is wel uniek voor een puzzel-game. Doet me een beetje aan David Lynch denken.

Samurai Warriors 5 (PS4) uitgespeeld. In tegenstelling tot andere games uit de reeks vond ik het verhaal best ok. Beide story lines uitgespeeld, nu tijd om alle side missies uit te spelen. Heerlijke game als je van het genre houdt.

Gotham Knights. Beter dan de meeste reviews laten uitschijnen. Verhaal is goed. Repetitief qua activiteiten in de stad maar dat heb je in elke openworld game tegenwoordig. Alleen wat last van framedrops tijden het rijden met batcycle. Voor de rest liep het vlot (op 30fps 🙀)

. Repetitief qua activiteiten in de stad maar dat heb je in elke openworld game tegenwoordig.
Niet helemaal waar, daar weten spellen als BotW en Elden Ring zich van de rest (het Ubisoft syndroom) te onderscheiden, en daardoor zijn de open world spellen waar ik nog voldoening uit haal zeldzaam geworden.

Eindelijk tijd gevonden om Xenoblade Chronicles 2 af te werken (voor de tweede keer). Nu ik 1 (Definitive Edition) en 2 na elkaar gespeeld heb: voor mij heeft 1 een beter verhaal, maar 2 is een betere game. Qua world building en personages zijn ze even sterk met misschien toch een lichte voorkeur voor de eerste (de tweede is soms iets té Japans). Nu nog Torna: The Golden Country in sale op de kop tikken en dan helemaal klaar voor 3 (maar die zal nog even op zich laten wachten - GoW here I come).

NFS Heat.
Voor mij is het duidelijk, NFS is dood. En dan die politie die aan uw gat plakt... de day races zijn supermakkelijk maar de politie losrijden in de nacht... ik weet niet wat er daar aan de hand is. Mss heb ik iets gemist ofzo.

Bayonetta 3 uitgespeeld deze avond en dus klaar voor woensdag GoW2.

Vond het een tof spel maar story op het einde slaagt me wel wat tegen. Ze gaan precies een richting uit die ik persoonlijk niet zo echt super vind, natuurlijk is en blijft het afwachten tot wanneer het er effectief is, maar in mijn gedachten nu is het toch niet wat ik zou willen zien...

Terug
Bovenaan