The last of us remake uitgespeeld na 1,5 maand waren telkens korte sessies van max een uurke
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben echt teleurgesteld in die hele assassins creed games. Die beginnen altijd zo goed. Heb er dan veel zin in maar die bliiijjjjvven duren. Snap niet dat ze die zo belachelijk willen rekken altijd want gameplay gewijs en qua verhaal zijn die wel goed maar die opvulling is belachelijk. Ik begin er zelfs niet meer aanIk ben dan na 2 jaar ofzo eindelijk door AC Valhalla. Wat een grindfest was me dat. Dat spel wou maar niet eindigen, ik weet zelfs niet waarom ik de moeite heb gedaan om er helemaal doorheen te spelen![]()
. Ik herinnerde me ook van reviews dat het einde nogal 'verrassend' is, maar dit zag ik wel helemaal niet aankomen
. Al bij al een zeer leuke puzzel-game, maar wel een beetje kort. Maar de sfeer is wel uniek voor een puzzel-game. Doet me een beetje aan David Lynch denken.
)Niet helemaal waar, daar weten spellen als BotW en Elden Ring zich van de rest (het Ubisoft syndroom) te onderscheiden, en daardoor zijn de open world spellen waar ik nog voldoening uit haal zeldzaam geworden.. Repetitief qua activiteiten in de stad maar dat heb je in elke openworld game tegenwoordig.