Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Bayonetta 3 uitgespeeld deze avond en dus klaar voor woensdag GoW2.

Vond het een tof spel maar story op het einde slaagt me wel wat tegen. Ze gaan precies een richting uit die ik persoonlijk niet zo echt super vind, natuurlijk is en blijft het afwachten tot wanneer het er effectief is, maar in mijn gedachten nu is het toch niet wat ik zou willen zien...
Hier ook net het einde gehaald in Bayonetta 3. Toch weer zeer geslaagd, ook al vraagt men wat veel van de Switch. Wel voornamelijke docked gespeeld.
Maar ik sta ook niet echt te springen voor een Bayonetta 4 met Viola als main character.
Ben nu ook helemaal klaar voor GOW.

Laatst bewerkt:
Star Wars Jedi: Fallen Order
Heel erg genoten van deze! Aanrader voor iedereen die van soulslike combat houdt in combinatie met Star Wars.

Last of us Part 1. Derde/vierde playthrough intussen en ik kan nog altijd genieten van het verhaal en de goede acteerprestaties. De combat is nog ok, maar voelt misschien een beetje verouderd aan. De animaties voor uw gun-upgrades zijn heel mooi, maar tvoelt wel een beetje langdradig elke keer ik men guns wil upgraden.

Overigens: 150 suplements moeten vinden om weapon sway naar 0 te halen is een beetje bullshit in mijn ogen. De sway is zo groot om te beginnen en zelfs met 50% minder is het nog altijd irritant mikken elke keer :D

Nog altijd enthousiast om vroeg of laat part 2 eindelijk te spelen, maar eerst GoW Ragnarok, tactics ogre en calisto protocol nog :D

Death Stranding Directors cut uitgespeeld!
Ik heb vooral het gevoel gehad dat je je door de eerste uren moet worstelen en daarna wordt het wel plezanter. Game gaat precies in de laatste uurtjes wel in overdrive :) blijft een gek verhaal 😀

Black Mesa.
Gemengde gevoelens: het deel in Black Mesa is top. Zelfde HL sfeer, goeie pacing, toffe locaties.
En dan teleport je naar Xen.. héél knap in beeld gebracht, ook veel sfeer (bv verlaten onderzoekcentra) maar het duurt veel en veel te lang.
Ze laten een bepaalde mechanic zien en die je mag dan tot treurens toe herhalen.
  • Xen: schiet op de ranken van de planten om de bladeren uit te doen plooien. En dat blijft dan maar komen. Eens dat achter de rug is: een héél vervelende teleport puzzel op't eind.
  • Gonarch: héél lange chase.
  • Interloper: eerst die machines eens je dat stuk gedaan hebt en denkt: "ah, en nu de endgame", krijg je die fabriek met die eindeloze conveyor belt.. En weer: eens je daar vanaf bent en denkt eindelijk Nihilanth te gaan kunnen bekampen, komt de lift scène met al die mindcontrollers.
  • Boss battle was wel leuk.

Conclusie: in sale opgepikt en was de prijs zeker waard. Het Xen stuk is knap maar sleept te lang aan breekt het hele tempo.

Dying Light 2, haalt toch echt het niveau niet van zijn voorganger. De stad en wereld voelen chaotisch, onoverzichtelijk, repetitief en saai aan, de graphics op PS4pro zijn ondermaats, de map is chaotisch en onoverzichtelijk, vaak zijn de locaties moeilijk te vinden,...

Niet veel zin om door te doen eigenlijk, ook het verhaal boeit niet echt en de nacht is veel minder spannend dan bij de vorige. Toch vreemd dat ze met nieuwe middelen toch een mindere game maken.

A plague's tale: Requiem
Erg goede game, leuke mechanics, meeslepend verhaal en visueel top.
Kan toch wel tellen als sterkhouder dit najaar op de Gamepass.

De visuele stijl stoot mij helemaal af. Moet ik het dan toch een kans geven vind je?
Allez, da's net zo fijn. Alle tekst is ook zo in Middeleeuws schrift gedaan. Al kan je dat wel uit zetten.
Ik vind de opzet van het verhaal en de keuzes die je moet maken heel leuk gedaan.
Heb je GamePass of zou je op Steam ofzo spelen? Want je kan het op Steam altijd refunden na 2 uur moest het je ding niet zijn.

Call me intrigued!
Spelen! DE is wel veel diepgaander en meer RPG dan Pentiment. Dit is verhalender.

Allez, da's net zo fijn. Alle tekst is ook zo in Middeleeuws schrift gedaan. Al kan je dat wel uit zetten.
Ik vind de opzet van het verhaal en de keuzes die je moet maken heel leuk gedaan.
Heb je GamePass of zou je op Steam ofzo spelen? Want je kan het op Steam altijd refunden na 2 uur moest het je ding niet zijn.

Spelen! DE is wel veel diepgaander en meer RPG dan Pentiment. Dit is verhalender.

Ik heb idd Game Pass dus zal het wel eens proberen.

Enkele weken terug op Steam Days Gone op de kop getikt voor €19, wat een goed spel zeg, normaal heb ik het niet voor zombie games maar deze ligt me wel!

Aangezien ik niet veel game tijd meer heb, ben ik nu pas klaar mee. Op een paar hordes na dan toch.

In het begin vond ik het gewoon degelijk maar na een geruime tijd door te brengen met de personages en de verschillende verhalen vond ik dit toch wel een toppertje. Niet heel complex op super diepgaand maar zeer leuke combat en een goed verhaal dat toch een emotionele snaar wist te raken. Het mistte wat de verfijning van pakweg Red Dead Redemption 2 maar al bij al verdiende deze game meer aandacht.

Vollenbak "Into The Breach" dankzij Netflix. De pc versie wist me niet direct te grijpen, maar als roguelite in uw broekzak dat een pak strakker loopt dan mijn geliefde Slay the Spire is dit toch wel serieus demoeite.

Vollenbak "Into The Breach" dankzij Netflix. De pc versie wist me niet direct te grijpen, maar als roguelite in uw broekzak dat een pak strakker loopt dan mijn geliefde Slay the Spire is dit toch wel serieus demoeite.
Imo echt een top spel. Hangt grotendeels af van kunnen en niet van geluk. En enorm veel variatie in de teams, elk team heeft z'n eigen speelstijl.

Terug
Bovenaan