Muscleduck
Well-known member
Doom 2 Master Levels uitgespeeld. Zaten goeie bij en enkele zwakke.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Hopelijk met een krop in keel. Voor mij was dat een topper. Deze wil ik zeker eens op PS5 herspelen.Death Stranding....
Euhm. Rare boel, lijkt me iets als "een wandeling in da natuur op paddo's"
Geen idee wat ik er van moet denken. We zien wel waar het schip...strandt.
hun eigen games tonen mij wat er mogelijk is, en is zodanig "up my alley" dat tekortkomingen in andere games nu nog harder benadrukt worden.
Join the club, al vanaf Demon's souls hebben die mannen alles verkloot voor mijIk heb het idee dat FromSoftware andere games een beetje verpest heeft voor mijhun eigen games tonen mij wat er mogelijk is, en is zodanig "up my alley" dat tekortkomingen in andere games nu nog harder benadrukt worden.

Ik heb me in dit spel enorm geërgerd aan de pacing. Ofwel zit je ergens in een open stuk waar je 100 dingen kan zoeken/vinden/doen terwijl het verhaal eigenlijk wil dat je ergens snel naartoe gaat... ofwel zit je idd on rails en gaat alles super vlug en wil je soms gewoon een effe stil staan.Heb me wel relatief geamuseerd met RotTR, maar er zit zo veel brol in ook. Ik was bv begonnen met alles van collectables te verzamelen, maar tegen het einde van het spel konden die dingen mij geen hol meer schelen. Verder is 50% van het spel gewoon on-rails en daar heb ik een hekel aan. Al bij al blijf ik de TR games wel beter vinden dan de Uncharted games
Ik vond het vooral een geslaagde reboot voor het character Lara Croft na jaren/decennia gekwakkel. De andere 2 in die trilogie nog niet gespeeld, maar deze was vermakelijk. Wel duidelijk leentjebuur gespeeld bij Nathan Drake, maar kom, beter goed gejat dan slecht bedacht zou een Hollander zeggen.Rise of the Tomb Raider - 7.5/10
Ik heb het idee dat FromSoftware andere games een beetje verpest heeft voor mijhun eigen games tonen mij wat er mogelijk is, en is zodanig "up my alley" dat tekortkomingen in andere games nu nog harder benadrukt worden.
Heb me wel relatief geamuseerd met RotTR, maar er zit zo veel brol in ook. Ik was bv begonnen met alles van collectables te verzamelen, maar tegen het einde van het spel konden die dingen mij geen hol meer schelen. Verder is 50% van het spel gewoon on-rails en daar heb ik een hekel aan. Al bij al blijf ik de TR games wel beter vinden dan de Uncharted games![]()

haalde duidelijk inspiratie uit beide reeksen maar doet gelukkig wel volledig zijn eigen ding.