Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Doom (2016)
Ik heb een beetje gemengde gevoelens over deze. Niet te klagen over het level design, de geweren en de algemene feeling van de gameplay (hoewel het gevoel van sommige wapens toch iets "feller" mocht zijn). Maar tegen het eind had ik het wel een beetje gezien. Het was uiteindelijk wandelen van de ene arena vol monsters naar de andere. Het upgradesysteem maakte ook dat het spel eigenlijk naar het eind toe te makkelijk werd op normale moeilijkheid.
Is volgens mij typisch aan Doom. Lineaire shooter met basic verhaallijn. Level start op, zoek de keys, find exit. That's it.
Bij mij was de music nog wat theatraal (zie paar posts hierboven van doom64) bij u is het tenminste heavy metal :D

Far cry 5 via de gamepass. Niet slecht, niet top, gewoon amusant.
Jammer dat de online community dood is en de 1000 gamerscore er niet in zit.

Dear Esther
Stond al lang op mijn verlanglijstje omdat ik ook wel houd van relaxte walking simulators. Deze nu gekocht in de PlayStation Sales voor anderhalve euro. En maar goed ook, want toch dikke tegenvaller. Na anderhalf uur al de credits zien rollen, en dan moet je weten dat ik me vaak ergerde aan het feit dat ik niet sneller kon wandelen :p. Het verhaal is ook niet zo bijzonder en is soms ook moeilijk te volgen door de exotische woordenschat (er waren echt tientallen woorden waar ik nog nooit van gehoord heb, terwijl mijn Engels echt wel goed is, zelfs al zeg ik het zelf).

Horizon Zero Dawen Complete voor 80% uit. Meer ga ik er ook niet insteken. Het volgende waar ik mee ga starten is God of War. Lijkt me ook wel leuk en mogelijks voor tussendoor wat Stardew Valleyu. Tenzij dat echt te traag vooruit gaat.

Ghost of Tsushima, Director's Cut.

Damn, wat een spel. Sowieso het beste dat ik in de afgelopen jaren (of ooit?) heb gespeeld. Is sinds RDR2 geleden dat ik nog eens zo in een game werd gezogen. Jammer dat er niet nog een bijkomende DLC werd uitgegeven.

Probleem is dat ik nu gamegewijs in een 'zwart gat' zit.. Niets dat me nu nog aanspreekt. Misschien AC: Valhalla? Thema spreekt me aan en heb me wel goed geamuseerd met Odyssey en Origins, maar ik vrees dat het kwaliteitsverschil ivm GoT te groot gaat zijn.

Net Yakuza Kiwami uitgespeeld.

De laatste twee chapters waren echt wel goed qua story, kijk er wel naar uit om de andere games ook te blijven spelen.

Thymesia - Pure bloodborne kloon maar met een veel betere fighting style, battle system is subliem uitgewerkt en uitdagend. Aanrade voor souls/bloodborne fans.

Misschien AC: Valhalla? Thema spreekt me aan en heb me wel goed geamuseerd met Odyssey en Origins, maar ik vrees dat het kwaliteitsverschil ivm GoT te groot gaat zijn.
Blijf van Valhalla weg. Serieuze downgrade van Odyssey, waar ik met plezier tientallen uren aan speelde.
De controls voelen ook anders aan. Trager.
En je mag geen civilians doden...

Ghost of Tsushima, Director's Cut.

Damn, wat een spel. Sowieso het beste dat ik in de afgelopen jaren (of ooit?) heb gespeeld. Is sinds RDR2 geleden dat ik nog eens zo in een game werd gezogen. Jammer dat er niet nog een bijkomende DLC werd uitgegeven.

Probleem is dat ik nu gamegewijs in een 'zwart gat' zit.. Niets dat me nu nog aanspreekt. Misschien AC: Valhalla? Thema spreekt me aan en heb me wel goed geamuseerd met Odyssey en Origins, maar ik vrees dat het kwaliteitsverschil ivm GoT te groot gaat zijn.
Ik vond Valhalla een heel goed spel, Odyssey ook, Origin ook, maar GoT was idd wel beter, prachtspel
Horizon, Forbidden West al geprobeerd?

Ik vond Valhalla een heel goed spel, Odyssey ook, Origin ook, maar GoT was idd wel beter, prachtspel
Horizon, Forbidden West al geprobeerd?

Enkel de eerste nog maar gespeeld, misschien inderdaad eens de opvolger uitproberen. Ooit aan de DLC van HzD begonnen, maar nooit echt voortgezet.

Een betere fighting style dan bloodborne? Leg eens uit, wel curieus nu
De counter van bloodborne/Sekiro zit er in en is belangrijker in dit spel. Daarnaast heeft elke vijand een schild en health health bar, waar de lichte aanval en counter attack shield verwijderen. Heavy attack kan dan health wegdoen als het schild weg is. Schild kan ook regenereren als je niet aanvalt.

Daarnaast hebben enemies ook uncounterable attacks die je moet dodgen of deflecten met een schot.

Allee, moeilijk om t zo allemaal uit te leggen, mr zit heel goed in elkaar

De counter van bloodborne/Sekiro zit er in en is belangrijker in dit spel. Daarnaast heeft elke vijand een schild en health health bar, waar de lichte aanval en counter attack shield verwijderen. Heavy attack kan dan health wegdoen als het schild weg is. Schild kan ook regenereren als je niet aanvalt.

Daarnaast hebben enemies ook uncounterable attacks die je moet dodgen of deflecten met een schot.

Allee, moeilijk om t zo allemaal uit te leggen, mr zit heel goed in elkaar
Hmm ok, dan ga ik het toch es moeten proberen.

Wel een mobile game, Boom Beach...

Ik kon het al langer doen, maar voor het eerst een gouden krab behaald...

Zijn er hier nog spelers? Ik zit redelijk maxed out, lvl 74,en enkel nog 1 held te upgraden...

Vraag me dus af of dit hier gespeeld wordt

Terug
Bovenaan