Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Story Fantasy Life I completed. Final boss neer na ergens 70-80u veel side content mee te nemen. Gaat hier wel nog stevig wat playtime krijgen. Nog heel veel te doen in de game.

Clair Obscur : Expedition 33 (8/10)
Cinematisch, orkestraal, vlot en zeer toffe karakters, degelijke turnbased combat.
En niet te lang (25u voor mij)!
Jammer van de side content die mij niet kon boeien en de grafische en audio glitches.
In mijn ogen veel beter dan BG3, die zou ik een 7 op 10 geven (dat is nog altijd zeer goed op mijn schaal), die is mij niet vlot genoeg en tja, bugs en glitches. Vergelijking enkel geldig omdat beide nogal wat awards hebben gewonnen de laatste jaren.

Clair Obscur net ook het verhaal uitgespeeld. Echt prachtige game met leuke gevechten en setpieces. Ik ga wel nog wat zijmissies doen denk'k.

Komt wel niet in de buurt van de diepgang of omvang van BG3, maar wel een zeer aangename ontdekking.

Hell is us (pc) net begonnen, maar hola dat ziet er verdomd goed en smooth uit, nog geen grafische glitches zoals in clair obscur, daar waren ze in de eerste scenes al. (Zelfde engine). Combat is wel wat zwakker, exploration daarentegen des te beter.

Donkey Kong Country Returns HD op Switch 2 in handheld mode.

Ik ben opgegroeid met Donkey Kong Country 1, 2 en 3.
Later nog Donkey Kong 64 gespeeld, maar daarna is het voor mij wat gestopt met DK-games.

Tropical Freeze had ik al digitaal, maar nooit uitgespeeld. Dat spel werd op een gegeven moment zeer moeilijk.

DK Country Returns HD is ook niet gemakkelijk bij momenten, maar vind het toch wel zalige DK-platformer. Momenteel pas begonnen bij level wereld 3.

Na deze ga ik eens uitkijken naar DK Bananza op Switch 2, maar zal waarschijnlijk pas voor in het najaar zijn.

Laatst bewerkt:
Ja twee werelden/acts met elk een aantal stappen. Het leukste vind ik net een nieuw dorpje beginnen en uitbouwen en dat zit er dus maar 2 maal in (waarvan de eerste de tutorial is). Best wel kut want ik ben niet zo'n skirmish/sandbox/online speler dus deze zit er voor mij vermoedelijk al op na nog geen 10 uur. Gelukkig niet aan 70€ gekocht want dan voelde ik mij wel in't zak gezet.

Laatst bewerkt:
Diablo 4 Exp's aan het spelen + Brotato on the side.

Blijkbaar dit jaar nieuwe Brotato DLC, dus toch maar eens door alle characters gaan van de eerste DLC.

RYSE : een game over griekse oorlog, best wel vet.
waarom hier nooit van gehoord?

amper 3 euro op steam :scream:

Net een namiddag The Division 2 gespeeld, in coop met beste maat. Toch iets te "arcady" voor ons. Als iemand nog tips heeft... ? Op PS5.

Ghost Recon Wildlands vonden we geweldig (en gaan we misschien dan nog maar eens een derde keer spelen). De nieuwe Ghost Recon was wat minder. Sniper Elite 5 is misschien ook nog een optie. Arma Reforger is cool, maar kan je niet echt met twee in coop spelen. En dan houdt het precies wat op qua min of meer realistische tactical shooters.
Even hierop terugkomend: probeer ook eens Grayzone Warfare. Ik ben hier net mee gestart omdat de laaste patch blijkbaar heel goed was en ik vind het tot nu waanzinnig plezant, zeker met ne maat in PvE!

Ryse: Son of Rome
Grieks :lol:

De game kwam uit met een nieuwe xbox console en dus waren de verwachtingen torenhoog.
Behalve de goede graphics toen was het spel kort en de gameplay was nogal middelmatig ook voor toen.

Maar voor hoe goedkoop het spel nu is, is het wel de moeite om eens te spelen

Beetje wat The Order: 1886 was voor PS.

Kort en mooi, maar liet veel aan de verbeelding over. ( Al vond ik dat spel wel aangenaam toen ik hem voor €20 speelde )

Mafia the old country

Ik wist dat het meer film dan game was maar potverdikke, zelfs dan was ik niet voorbereid hoe weinig er te doen valt.
Dan ook nog vrij veel bugs en grafische glitches gehad.

Moeilijk om deze aan te raden. Ik zou eerder een playthrough op youtube bekijken.

Ys Origin op de Switch vandaag ontvangen en meteen getest. Ging vlot tot de eerste baas! Geen idee wat ik moet doen, al 3x geprobeerd en telkens kletsen gehad :wallbash:

Mixtape
10/10

Annapurna weet ze altijd te kiezen. Van de developers die ook The artful escape hebben gemaakt.

De laatste dag beleven samen met je vrienden voor je vertrekt en de mixtape ( :wink: ) die je dag ondersteund.
Zeker eentje voor de indie/alt liefhebbers.

@Kid_C misschien wel een game voor jou. :p

Terug
Bovenaan