Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zouden toch alvast 2 werelden zijn dacht ik?Anno 117 in promo. De campaign is maar 2 missies? Hoe kan dat nu?
Omdat da een zwak spel is/was.waarom hier nooit van gehoord?
Even hierop terugkomend: probeer ook eens Grayzone Warfare. Ik ben hier net mee gestart omdat de laaste patch blijkbaar heel goed was en ik vind het tot nu waanzinnig plezant, zeker met ne maat in PvE!Net een namiddag The Division 2 gespeeld, in coop met beste maat. Toch iets te "arcady" voor ons. Als iemand nog tips heeft... ? Op PS5.
Ghost Recon Wildlands vonden we geweldig (en gaan we misschien dan nog maar eens een derde keer spelen). De nieuwe Ghost Recon was wat minder. Sniper Elite 5 is misschien ook nog een optie. Arma Reforger is cool, maar kan je niet echt met twee in coop spelen. En dan houdt het precies wat op qua min of meer realistische tactical shooters.
ik las vooral korte SP campaign (6 uur), maar eerste indruk is best wel positief. originele setting ook wel.Omdat da een zwak spel is/was.
Romeins...game over griekse oorlog, best wel vet.

) die je dag ondersteund.