Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben hem ook aan het spelen via Gamepass.Warhammer 40K Space Marine 2
Ik ben totaal niet mee in de lore van deze franchise dus begreep quasi geen fluit van wat er aan de hand was, maar damn, wat een coole sfeer. Die hordes die je in hopen aanvallen is ook echt cool gedaan + grafisch dik in orde. Blij dat ik deze nog kon meepikken via mn PS Plus abbo.
Heb die wat in sessies van 1-1.5u gespeeld, dus misschien daardoor dat herhaling mij niet direct zo opviel. Kan me inderdaad wel inbeelden als je paar uren aan een stuk speelt, het repetitief kan worden. Anyway, best van genoten maar geen topgame.Ik ben hem ook aan het spelen via Gamepass.
Op zich wel leuk, maar de gameplay loop is wel echt heel de game hetzelfde. Het verveelde een beetje op de duur.
misschien be a pro eens proberenCycling manager 25, ik heb geen flauw idee wat te doen.
Door de ronde van vlaanderen eens te bekijken, dacht ik van dat eens te testen. Misschien begrijp ik daardoor wat de koers zo mooi maakt.
Moet ge maar 1 ventje int oog houden en ge levelt vrij snel waardoor ge relatief rap beter dan de gemiddelde renner zijt.Daar ben ik mee begonnen, maar wanneer ik wat moet doen in de koers is nog beetje zoeken.misschien be a pro eens proberenMoet ge maar 1 ventje int oog houden en ge levelt vrij snel waardoor ge relatief rap beter dan de gemiddelde renner zijt.
Ikzelf Captain of Industry. Heel chill spel vind ik.. ge kunt er ook gewoon in springen zonder nen tutorial van 7 jaar.
ik vermoed: MW 2 en 3 gewoonweg héCall of Duty: Modern Warfare (2019)
Ik dacht dat dit gewoon een remake was van de originele Modern Warfare maar het bleek een reboot te zijn. Alleszins zeer aangenaam verrast. Heb al wel meer CoD games gespeeld (singleplayer) maar deze was toch een van de leukste. Zeker die ‘nachtmissies’ zijn erg vet gedaan.
Welke ‘recente’ CoD games hebben nog zo’n leuke campaign?
die zijn ook geen reboots, maar gaan gewoon verder op die MW die jij van sprak.Yakuza 6 gisteren uitgespeeld. Dat einde deed toch wel wat pijn aan't hartje.Van Yakuza 5 meteen in Yakuza 6 gerold, door de iets andere gameplay, vind ik deze veel leuker. Ben ook weer veel te geïnvesteerd in de minigames.

Roguelike/rpg spreken me wel aan en de rest kan me misschien ook bekoren. Ik was vroeger grote level 5 fan (Dark cloud / DQ8 / Ni no Kuni), maar hun output in de stijl van Yokai watch en inuzuma 11 sprak me niet echt aan.Ik blijf hier hangen weer in Fantasy Life I.
Zo moeilijk om neer te leggen. Roguelike, Cosy, Farming, RPG, lifesim, ... Doet beetje vanalles maar echt geweldige game.
Zeer grote aanrader imho.

Roguelike/rpg spreken me wel aan en de rest kan me misschien ook bekoren. Ik was vroeger grote level 5 fan (Dark cloud / DQ8 / Ni no Kuni), maar hun output in de stijl van Yokai watch en inuzuma 11 sprak me niet echt aan.
Ik las uw post en moest eerst denken aan Harvestella om een of andere reden(die ik ook nog op men wenslijstje heb staan)... Nu ik een switch(2) heb kan k ze allebei testen/spelen natuurlijk.![]()