Eens Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge uitgespeeld, nog net op tijd voordat deze uit de PS+ catalogus verdwijnt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Game was nochtans geen liefde op het eerste zicht voor mij persoonlijk. Ik kijk er ook wel eens naar uit om die te replayen op Switch 2 op een 4K-televisie.
Ondertussen zitten we al in het "Metro Kingdom". Denk wel dat hij het moeilijker gaat krijgen in de latere Kingdoms (Seaside Kingdom bijvoorbeeld).De dochter van 4,5j zit net aan hetzelfde gedeelte.De voorbije dagen is mijne zoon (5 jaar) gestart met Super Mario Odyssey. Toch echt een prachtige platformer eigenlijk.Game was nochtans geen liefde op het eerste zicht voor mij persoonlijk. Ik kijk er ook wel eens naar uit om die te replayen op Switch 2 op een 4K-televisie.
Het lukt hem ook beter dan ik verwacht had, maar de Broodals of andere eindbazen wil hij toch altijd liever aan mij overlaten.Ondertussen zitten we al in het "Metro Kingdom". Denk wel dat hij het moeilijker gaat krijgen in de latere Kingdoms (Seaside Kingdom bijvoorbeeld).

Odyssey, Galaxies, Sunshine.. 3D Land.De voorbije dagen is mijne zoon (5 jaar) gestart met Super Mario Odyssey. Toch echt een prachtige platformer eigenlijk.Game was nochtans geen liefde op het eerste zicht voor mij persoonlijk. Ik kijk er ook wel eens naar uit om die te replayen op Switch 2 op een 4K-televisie.
Het lukt hem ook beter dan ik verwacht had, maar de Broodals of andere eindbazen wil hij toch altijd liever aan mij overlaten.Ondertussen zitten we al in het "Metro Kingdom". Denk wel dat hij het moeilijker gaat krijgen in de latere Kingdoms (Seaside Kingdom bijvoorbeeld).
Hunt Showdown? Oudere fantasy horror setting. Zeldzame extraction shooter die nog steeds met regelmaat updates krijgt.Net een namiddag The Division 2 gespeeld, in coop met beste maat. Toch iets te "arcady" voor ons. Als iemand nog tips heeft... ? Op PS5.
Ghost Recon Wildlands vonden we geweldig (en gaan we misschien dan nog maar eens een derde keer spelen). De nieuwe Ghost Recon was wat minder. Sniper Elite 5 is misschien ook nog een optie. Arma Reforger is cool, maar kan je niet echt met twee in coop spelen. En dan houdt het precies wat op qua min of meer realistische tactical shooters.
3DS/GameCube/Wii (U) zijn voor mij generaties die ik bijna volledig gemist heb, dus van die remasters zoals Galaxy 1+2 zijn voor mij wel zeer welkom. 3D World staat ook nog op het verlanglijstje. Hoop wel dat de Mini-Me die games ook nog leuk gaat vinden, want met Odyssey heeft hij wel direct de "beste 3D Mario game" gespeeld.Odyssey, Galaxies, Sunshine.. 3D Land.
Er is gewoon geen equivalent voor Mario 3D platformers.
3D Land kende ik zelfs nog niet, hoop dat we vroeg of laat ook 3DS games kunnen spelen op de Switch (2).
Misschien ander genre dan ge gewoonlijk speelt, maar deze vond ik ook wel leuk in co-op naast shooters (wel op pc) :Net een namiddag The Division 2 gespeeld, in coop met beste maat. Toch iets te "arcady" voor ons. Als iemand nog tips heeft... ? Op PS5.
Ghost Recon Wildlands vonden we geweldig (en gaan we misschien dan nog maar eens een derde keer spelen). De nieuwe Ghost Recon was wat minder. Sniper Elite 5 is misschien ook nog een optie. Arma Reforger is cool, maar kan je niet echt met twee in coop spelen. En dan houdt het precies wat op qua min of meer realistische tactical shooters.
Ready or not mssNet een namiddag The Division 2 gespeeld, in coop met beste maat. Toch iets te "arcady" voor ons. Als iemand nog tips heeft... ? Op PS5.
Holy shit.Ready or not mss

We hebben hier net al eens een sessie gedaan. Ontzettend coole game. Heel realistisch. Wedge onder de deur steken omdat je dan eerst een andere kamer kan clearen, onder de deur kunnen kijken, de flashbangs hebben serieuze impact... Kortom, veel tactische opties om een missie te completen. Ook heel leuk dat je een missiescore krijgt en ze kan verbeteren. Eigenlijk hebben we tweeënhalf uur dezelfde missie gespeeld om van een D uiteindelijk bij een B te komen.Ready or not is wel leuk maar aangezien ik niemand meer heb om samen mee te gamen ligt die hier al effe aan de kant. Je merkt dat deze game zoveel leuker kan zijn als je met een kameraad kan spelen.
Klein minpunt is wel als je de missie faalt je telkens terug moet naar een soort hub waar je de missie opnieuw moet kiezen en terug moet inladen. Wrm ze er geen restart mission optie hebben ingestoken als je faalt ontgaat me volledig. Mijn leeftijd heeft geen geduld meer voor nodeloze laadtijden.![]()