Gevoeliger aan waarschijnlijk...Mensen kunnen toch echt zagen over 30 of 60fps. Game is top...
![]()
Ja kijk ieder ze mening voor mij is 30 FPS onspeelbaar geworden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gevoeliger aan waarschijnlijk...Mensen kunnen toch echt zagen over 30 of 60fps. Game is top...
![]()
17u vind ik langs de andere kant dan ook wel geen DLC meer…17 uur over gedaan op de moeilijkste difficulty.
17u vind ik langs de andere kant dan ook wel geen DLC meer…

Akkoord, maar wel eerder uitzonderlijk, nee?Geralt of rivia would like to have a word![]()
17u vind ik langs de andere kant dan ook wel geen DLC meer…
Akkoord, maar wel eerder uitzonderlijk, nee?

Zalig spel, heel lang hooked aan geweestRogue Legacy 2
Eindelijk de eerste keer kunnen uitspelen (geen house rules). Die game heeft me al heel wat slaap gekocht, iedere keer opnieuw denk ik om snel nog een run te doen. Blijkt het dan 2 uur in de nacht te te zijn als die run gedaan is. De game speelt supervlot en is gewoon dikke fun maar zeker niet gemakkelijk. Voor true ending moet ik het blijkbaar nog eens uitspelen (met nieuwe bazen etc) dus we doen verder![]()
1000xResist
Holy fuck! Wat een gameen ook heerlijke muziek.
Had de game niet gevolgd toen die in 2024 uitkwam maar kwam op menig eindejaarlijstjes terug en amai, terecht.
Deze game zei me helemaal niks, als in, ik kende het totaal niet. Maar zonet eventjes opgezocht en dat ziet er wel iets voor mij uit, wishlisted!1000xResist
Holy fuck! Wat een gameen ook heerlijke muziek.
Had de game niet gevolgd toen die in 2024 uitkwam maar kwam op menig eindejaarlijstjes terug en amai, terecht.
Dit is toch echt een fetish geworden de laatste tijd. Ik snap het tot een bepaalde hoogte als je online competitive FPS speelt. Maar voor een offline ervaring...Mensen kunnen toch echt zagen over 30 of 60fps. Game is top...
![]()
idd, ik heb zelfs geen idee welke framerate mijn games hebben die ik speel.Dit is toch echt een fetish geworden de laatste tijd. Ik snap het tot een bepaalde hoogte als je online competitive FPS speelt. Maar voor een offline ervaring...