Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Mensen kunnen toch echt zagen over 30 of 60fps. Game is top...

5a242e74202c49ed30b0dabbc6c8fac4.gif
Gevoeliger aan waarschijnlijk...

Ja kijk ieder ze mening voor mij is 30 FPS onspeelbaar geworden.

God of War Ragnarök uitgespeeld

Shiiiiit, wat een steengoede game en ook zalig verhaal van Kratos. Heb alles meegemaakt vanaf GoW1 op PS2 en ben blij met een schoon 'einde' van zijn verhaal.

Nu nog wat post-game shizzle completen, platten en dan op naar Valhalla :woohoo:

Stellar blade uit.
Op zich wel een ok spel, maar gaat toch zeker niet zo lang blijven hangen zoals Wukong dat wel deed.
(de kostuums daarentegen wel)

Spiderman Miles Morales: Leuke DLC want dat was het ook overduidelijk. Dat dit aan full Price werd verkocht... 17 uur over gedaan op de moeilijkste difficulty.

17u vind ik langs de andere kant dan ook wel geen DLC meer…

Ik vergelijk het met de 1ste waar ik naar mijn gevoel dubbel zo lang aan zat. Was het zelfs geen nieuws dat dit eigenlijk een dlc was die ze dan maar als release game voor de ps5 gelost hebben?

Het is een expansion om een oudere term te gebruiken.

Laatst bewerkt:
Multiversus

Had zin in een smash bros game maar ook geen zin om nintendo switch online subscriptie te nemen. Het battle pass spul is wel irritant maar afin, gratis wat matches hier en daar spelen is wel goed en goed om in couch co-op te spelen.

Gisteren aan Wild Hearts begonnen en de combat verrast me wel enorm met die karakuri toestanden , hopelijk blijft het me verrassen.
Grafisch vind ik hem niet hoogstaand maar daar kijk ik wel over als de combat goed blijft.

CRYSIS 3 uitgespeeld.

Veel chaotischer dan deel 2, maar zeker niet slecht.
leuke games.

Nu toch maar eens aan die 1e herbeginnen, maar ik denk dat ik zal afhaken als de Alien levels beginnen..

Rogue Legacy 2

Eindelijk de eerste keer kunnen uitspelen (geen house rules). Die game heeft me al heel wat slaap gekost, iedere keer opnieuw denk ik om snel nog een run te doen. Blijkt het dan 2 uur in de nacht te zijn als die run gedaan is. De game speelt supervlot en is gewoon dikke fun maar zeker niet gemakkelijk. Voor true ending moet ik het blijkbaar nog eens uitspelen (met nieuwe bazen etc) dus we doen verder :)

En tussendoor om af te wisselen The Witcher 3 op mijn eerste keer death march. Gaat redelijk vlot eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Rogue Legacy 2

Eindelijk de eerste keer kunnen uitspelen (geen house rules). Die game heeft me al heel wat slaap gekocht, iedere keer opnieuw denk ik om snel nog een run te doen. Blijkt het dan 2 uur in de nacht te te zijn als die run gedaan is. De game speelt supervlot en is gewoon dikke fun maar zeker niet gemakkelijk. Voor true ending moet ik het blijkbaar nog eens uitspelen (met nieuwe bazen etc) dus we doen verder :)
Zalig spel, heel lang hooked aan geweest

Crysis 1.

Al vrij snel in het spel een MEH gevoel, vroeger vond ik die best wel geweldig,
maar nu , zelfs de remake versie, outdated. De sequels zijn veel beter gemaakt vind ik.

1000xResist

Holy fuck! Wat een game :love: en ook heerlijke muziek.
Had de game niet gevolgd toen die in 2024 uitkwam maar kwam op menig eindejaarlijstjes terug en amai, terecht.

1000xResist

Holy fuck! Wat een game :love: en ook heerlijke muziek.
Had de game niet gevolgd toen die in 2024 uitkwam maar kwam op menig eindejaarlijstjes terug en amai, terecht.
Deze game zei me helemaal niks, als in, ik kende het totaal niet. Maar zonet eventjes opgezocht en dat ziet er wel iets voor mij uit, wishlisted!

Dit is toch echt een fetish geworden de laatste tijd. Ik snap het tot een bepaalde hoogte als je online competitive FPS speelt. Maar voor een offline ervaring...
idd, ik heb zelfs geen idee welke framerate mijn games hebben die ik speel.

Als die vlot spelen, dan spelen die vlot. voila.

Terug
Bovenaan