Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Ik weet niet eens wat ik moet verwachten van Prey, is indertijd volledig aan mij voorbijgegaan, maar na alle lof die ik regelmatig lees heb ik de PS5 deal voor 3 euro toch blindelings gepakt.
Wist mij te bekoren eerste paar uren, maar verhaal en setting kregen mij nooit volledig te pakken helaas.

Ik weet niet eens wat ik moet verwachten van Prey, is indertijd volledig aan mij voorbijgegaan, maar na alle lof die ik regelmatig lees heb ik de PS5 deal voor 3 euro toch blindelings gepakt.
Van de Dishonored mannen. Geen shooter. Gewoon first person cinematische ervaring. Redelijk wat puzzelen naar het schijnt. Moet er zelf ook nog aan beginnen.
Wist mij te bekoren eerste paar uren, maar verhaal en setting kregen mij nooit volledig te pakken helaas.
Da's mijn algemene ervaring met Arkane studios hun games. Ondanks de kwaliteit, sterke systemen en uitzonderlijke world building.. toch geen klik.

Van de Dishonored mannen. Geen shooter. Gewoon first person cinematische ervaring. Redelijk wat puzzelen naar het schijnt. Moet er zelf ook nog aan beginnen.

Da's mijn algemene ervaring met Arkane studios hun games. Ondanks de kwaliteit, sterke systemen en uitzonderlijke world building.. toch geen klik.
Had hetzelfde voor met Deathloop. Dishonored daarentegen heb ik de DLC nog het liefst van al gespeeld.

Mafia Definitive net uitgespeeld. Beetje korter dan wat ik graag heb, maar toch meer dan voldaan. Absoluut topspel, een van de weinige games waar ik alle cutscenes volledig heb bekeken.
Nu de tweede aan 't installeren, die heb ik ook nooit in de originele versie gespeeld, dus wordt een complete verrassing.

Hearts of Iron IV met de nieuwste DLC. Ik game veel te weinig en ben hier niet goed in, dus zelfs op civilian difficulty is het al zweten en zwoegen. Haha.

Mafia Definitive net uitgespeeld. Beetje korter dan wat ik graag heb, maar toch meer dan voldaan. Absoluut topspel, een van de weinige games waar ik alle cutscenes volledig heb bekeken.
Nu de tweede aan 't installeren, die heb ik ook nooit in de originele versie gespeeld, dus wordt een complete verrassing.

Een van de weinige dingen die ik me kan herinneren van mafia 2 zijn de playboy magazines zoeken. :oi22:

Verhaal is wel veel minder dan de 1ste maar wel een zalige soundtrack.

Een van de weinige dingen die ik me kan herinneren van mafia 2 zijn de playboy magazines zoeken. :oi22:

Verhaal is wel veel minder dan de 1ste maar wel een zalige soundtrack.
Ik lees dan dat het verhaal van 3 beter is, maar de gameplay minder. Ik ga ze gewoon allemaal uitspelen om te beslissen. De 2 krijgt in elk geval goede recensies. Ook in een ander tijdsperk zeker? Dat lijkt me ook interessant.

Ik had ergens wel gehoopt dat de 2 een vervolg zou zijn op de 1, maar aangezien Tommy dood is, zal dat moeilijk worden.

Heb die vorige maand ook opnieuw uitgespeeld toevallig.

Zou ook es aan deel 2 moeten herbeginnen.

Deel 3 al 2 keer mee begonnen, maar geraak er maar niet door. Teveel sidequests en teveel free roaming, en dat pakt niet echt vind ik, in deze maffia games.

Crysis 3.

Gaat lekker verder op deel 2.
Awesome game dit ook. Die boog :love::love:!

Toch geen zin om deel 1 remastered te herspelen.
Die alien levels zitten me te gegrond in mn geheugen. Nee die suckten echt wel erg.

Ik ben begonnen aan kingdom come deliverance. Op het begin komt er vrij veel op je af van informatie en toch vrij pittig in gevechten. Nog even wat oefenen en hopelijk wordt dat wel beter. Nu is het soms 10min bezig zijn aan 1 gevecht 😅

Tomb Raider reboot. Had ze alledrie via epic games staan en toch maar eens aan begonnen. Wel leuke games met wat heel simpele survival mechanics. Heb de eerste game uit en ondertussen begonnen aan de 2de, waar de mechanics wat meer zijn uitgewerkt. Amuseer me wel met deze reeks.

Ik ben begonnen aan kingdom come deliverance. Op het begin komt er vrij veel op je af van informatie en toch vrij pittig in gevechten. Nog even wat oefenen en hopelijk wordt dat wel beter. Nu is het soms 10min bezig zijn aan 1 gevecht 😅
Tip: van zodra je kan, ga vechtlessen volgen bij Bernard.

Mafia 1 remake. Gestopt omdat het te clunky is die 30 FPS.. jammer wel zag er wel top verhaal uit
Mensen kunnen toch echt zagen over 30 of 60fps. Game is top...

5a242e74202c49ed30b0dabbc6c8fac4.gif

Terug
Bovenaan