Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt de keuze. Je kunt de content van Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas spelen met een lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket of door deze downloadbare content los te kopen.Letterlijk terug een Switch gekocht om het deprimerend weer wat te verteren. Het is echt terug herfst wanneer ik spontaan SM64 en Pikmin 2 opzet.
Beetje kleur in huis met Odyssey en MK8. Fun. Fun, fun fun. Beide al eens volledig uitgespeeld(MK8 wel enkel vanilla) maar het is toch weer genieten alsof het volledig nieuw is. Krijg je met her premium online abbo al de MK tracks of lees ik correct en is het groot pack apart te kopen?

Ook aan bezig nu, zalig spel!Ender Lilies: Quietus of the Knights
Must-play voor elke metroidvania fan! Genoten van begin tot einde. Deze komt voor mij heel dicht in de buurt van Hollow Knight.

Ik hoop dat ze deel 2/3/4 nog toevoegen aan de catalogus.Wishlisted vr als die ooit in een sale komtOok aan bezig nu, zalig spel!

. Verhaal was wel interessant, maar omdat de gameplay meestal zo saai was ga ik het vervolg maar gewoon skippen. Die heeft blijkbaar nog meer weg van een walking simulator, yikes.
.
. Supergoeie deck builder en heel sterk gevoel van "kom, nog snel een rondje". Enkele games opgepikt tijdens de Steam sale en ben nu toch wat meer tevreden over de aankoop van m'n Steam Deck. Die pak ik ook mee op reis, als die dan gepikt wordt koop ik me gelijk de OLED
.