Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien dat De demons souls remake absolute peak zou zijn als het gewoon het upgradesysteem van DS3 of ER overnam.Ik neem aan dat het dus goed is?55u bezig aan Rogue Legacy 2, had ik nie zien aankomen lol
Volledig hooked, en was dan nog eens gratis, zat bij mijn ps extra aboIk neem aan dat het dus goed is?
Hier idem weet niet waarom ik gestopt benThe Evil Within opnieuw installed. Heb die PS4 titel nooit uitgespeeld destijds om god weet welke reden. Dus ik ga er nu eens werk van maken zie.
Hier idem weet niet waarom ik gestopt ben

Dat is 2 meter verder dan de gemiddelde BG'er.Misschien Sebastian die slechts 10 meter kan lopen vooraleer hij buiten adem is.![]()

Vertebra ShacklesDenk dat ik de brui ga geven aan Dark souls 3 en de plat trophy. Dit moet de meest irritante souls-game zijn qua trophies. De belachelijk lange checklists die je moet bijhouden van questlines, items die je moet oprapen en dergelijke is veruit de irritantste van eendert welke souls-game die ik gespeeld heb.
Als het niet zo was dat bepaalde NPC's een heel stricte questline hebben, bepaalde items enkel te verkrijgen als je kiest voor een bepaald einde... Ik hou van deze games, maar hun shitty questlines en collect-a-thon trophy-requirements mogen ze echt wel fixen.![]()