Ziet er inderdaad wel leuk uit, ik heb hem op mijn wishlist gezet, merci voor de tipChained Echoes. Toffe mooie JRPG met een tof battle systeem. Zeker een aanrader als je eens een wat kortere JRPG wilt spelen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er inderdaad wel leuk uit, ik heb hem op mijn wishlist gezet, merci voor de tipChained Echoes. Toffe mooie JRPG met een tof battle systeem. Zeker een aanrader als je eens een wat kortere JRPG wilt spelen.
Dat spel gaat heel snel vervelenBen begonnen aan Quantum Break. Ben juist door de 1ste level en toch aangenaam verrast. Cool gedaan die soort van flash krachten en gfx kunnen zeker nog mee.
Dat is eigenlijk nog wel een vrij lang spel.
Ik zit ondertussen toch al voorbij de proloog!Kort tussendoortjeTot over 150 uur he.

) dus met Umbrella wordt dat dan wellicht nog het dubbele…Heb je Tunic ook al gespeeld? Zowat hetzelfde genre, ik vond beiden fantastisch!Death’s Door uitgespeeld. Toch weer de zoveelste leuke indie die ik ontdek dankzij mijn PS+ abonnement. Gisteren het einde-einde gehaald en verbaasd dat ik die 100% trophy niet kreeg. Besef ik ineens dat een van mijn abilities nog niet maxed was, maar blijkbaar kan ik dat nu nog doen. EDIT: blijkbaar niet nodig, die trophy popt blijkbaar maar wanneer je terug Start kiest en je dan ziet dat je Save op 100% staat.
Of ik nu nog voor de Umbrella trophy ga voor Platinum, is een andere vraag… heb er nu al 20u over gedaan (ben een oude trage gamer) dus met Umbrella wordt dat dan wellicht nog het dubbele…
Mass Effect: LE recent uitgespeeld. Dat is toch een trip down memory lane
ME:1 : verbazingwekkend goed begin van de trilogie, met memorabele sets en nu was er maar één wereld waar ik de MAKO irritant vond. De DLC (die ik nog nooit eerder gespeeld had) was leuk, maar geen essentiële toevoeging.
ME:2 : één van de beste RPG's ooit, de stakes zijn hoog en blijven zo en de eindmissie als je iedereen er heelhuids doorkrijgt geeft zoveel voldoening. De DLC's hiervan waren mixed: de Firewalker was niet nodig, maar Arrival was wel een spannende toevoeging en Kasumi was een leuke extra compagnon. En Lair of the Shadow Broker is gewoon een prima toevoeging.
ME:3 : helaas doen ze het verhaal van je compagnons in 2 geen eer aan. De stakes zijn hier nog hoger, maar de persoonlijke interactie heeft er imo onder te lijden. De DLC's van ME:3 zijn wel topnotch. Een interessante compagnon en Leviathan is eigenlijk essentiële achtergrond-info. Omega is een leuke weerzien met Aria T'Loak en Citadel is een humoristisch afscheid van de gehele crew. Exact wat ME:3 nodig had en miste in de basisversie.
Ik hoop dat Bioware dit eens overdoet (en nog wat nieuwe ME en DA) lanceert. Andromeda ga ik ook nog eens herspelen. Hoewel het zonder Sheperd is, vond ik dat niet verschrikkelijk gedaan.
Als Administrator runnen en in compatibility mode winxp.OK, ik weet niet of ik dit op de juiste plek drop maar misschien heeft er iemand tips voor volgend probleem. Wanneer ik Championship Manager 01/02 op pc speel, krijg ik na een tijdje volgende foutmelding: 'Niet mogelijk om gevraagd geheugen toe te wijzen. Dit komt door een gebrek aan systeemgeheugen....' Daarna valt het uit.
Beetje vreemd, want recente games kan ik dan weer probleemloos draaien. Heeft er iemand een tip?