FlyingHorseman
Well-known member
Ik heb dit jaar nog maar weinig games gespeeld, de interesse is wat afgenomen. Vooral van AAA games die vaak wel mooie werelden presenteren maar qua gameplay soms te kort schieten of weinig nieuws bieden.
Nu de draad aan't oppikken met wat kleinere games, toevallig bijna allemaal spellen waarin je als een dier speelt. Misschien is dat mijn genre, animal simulators.
Nu de draad aan't oppikken met wat kleinere games, toevallig bijna allemaal spellen waarin je als een dier speelt. Misschien is dat mijn genre, animal simulators.
- Untitled Goose Game: hehe, honk
- Humanity: heel plezant Lemmingsachtig puzzelspel. Ik moet meer puzzelspellen spelen.
- A Short Hike: tijdje terug hier een aanbeveling gelezen (ik denk van mijn boy @Koonut?). Een van de meest ontspannende spellen die ik in lange tijd gespeeld heb. Kort maar ik zie mezelf dit om de zoveel tijd nog eens opnieuw spelen.
- Death's Door: nog maar pas mee begonnen, de sfeer en art stijl spreken me wel aan. Ik heb niet zoveel affiniteit met de oude Zelda spellen etc. dus voor mij voelt deze stijl van gameplay nog relatief "fris" aan.
- Ori and the Blind Forest/Will O' The Wisps: volgende spellen op de Switch na 5 eindeloze maanden over Breath of the Wild gedaan te hebben. Zien er alvast heel mooi uit op de OLED Switch.
De wereld vond ik beter geslaagd dan wat Cyberpunk 2077 heeft gedaan.