Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net een half uur opgezet.Whot?
Ik ga regelmatig terug naar oudere mmo's om eens te zien hoe ze nog runnen.
Maar ik had geen idee dat deze ook nog ergens draaide
Ik vond dit een geweldige mmo toen die net releaste.
Vind hier ondertussen de website ook terug door uw post, hmm misschien dat ik ook nog eens ga piepen.
Enig idee van de populatie op de servers?

Gij zijt toch toevallig geen Silent Hill fan? Ik ben enorme fan van 2/3 en zelfs een beetje the room. Blijkbaar met OST gecomponeerd door Yamaoka, maar ik vraag me af of de game zelf een beetje interessant is voor SH-fans. Bloober team als dev boezemt niet veel vertrouwen in voor mij.Hier bezig met The Medium, momenteel ongeveer halfweg de game, vind deze best wel goed, had er minder van verwacht na alles wat je er over las online.
Ik heb eigenlijk amper tot geen ervaring met SH buiten de aller eerste op PS1 ooit toen ik pakweg 12ish jaar wasGij zijt toch toevallig geen Silent Hill fan? Ik ben enorme fan van 2/3 en zelfs een beetje the room. Blijkbaar met OST gecomponeerd door Yamaoka, maar ik vraag me af of de game zelf een beetje interessant is voor SH-fans. Bloober team als dev boezemt niet veel vertrouwen in voor mij.

Zeer mooie game, geheel voelde van begin tot eind als een sollicitatie naar de Silent Hill ip.Hier bezig met The Medium, momenteel ongeveer halfweg de game, vind deze best wel goed, had er minder van verwacht na alles wat je er over las online.
Bloober is echt wel ok, qua sfeerschepping en verhaal zijn ze imo meer hit dan mis. Layers of Fear, Observer en The Medium zijn voor mijn geld allen echt wel hits in story based horror. Maar ge moogt wel niet echt de finesse van og Team Silent verwachten. Het is wat ruwer, heel wat minder subtiel en ook qua gameplay allemaal relatief simpel. The Medium is imo verreweg hun beste game. Layers of Fear 2/remake wel nog niet gespeeld.Gij zijt toch toevallig geen Silent Hill fan? Ik ben enorme fan van 2/3 en zelfs een beetje the room. Blijkbaar met OST gecomponeerd door Yamaoka, maar ik vraag me af of de game zelf een beetje interessant is voor SH-fans. Bloober team als dev boezemt niet veel vertrouwen in voor mij.
Ben nu bezig met de PS2 Trilogy. Qua combat echt brak(speel op easy als je ze ooit een kans geeft), maar het verkennen van de Tombs is in die games zoveel leuker dan de nieuwe Trilogy die gewoon betere Uncharted games zijn imoKlaar met de Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy. Leuke games maar niets spectaculair. Was meer run & gun dan ik gedacht had en minder puzzels. Bepaalde tombs waren ook veel te makkelijk.

Merci voor het inzicht. Komt overeen met wat k op launch ook vaak gelezen had.Ik heb eigenlijk amper tot geen ervaring met SH buiten de aller eerste op PS1 ooit toen ik pakweg 12ish jaar was
Had inderdaad al ergens opgevangen dat de sound gedaan is door iemand die ook aan SH had meegewerkt als ook dat het grafische deel en de oldschool camera standpunten een grote plus waren voor de totale sfeer van het spel. Wat ik wel kan bevestigen dat dit voor mij echt wel heel goed zit.
Waar ik het meeste commentaar over las was dat de GP iets te slapjes was, vooral dat er leuke concepten zijn, maar dat ze nog meer en beter hadden kunnen gebruikt worden om de ervaring nog unieker te maken. Persoonlijk vind ik nu niet dat het ondermaats is, maar idd, wrs hadden ze er nog meer mee kunnen doen...
Het andere is het verhaal, voor velen niet heel erg meeslepend, zelf ervaar ik dat net omgekeerd, na gisteren had ik zo iets van ok, damn nu wil ik wel echt weten wat hier nu eigenlijk allemaal gaande is. Maar de grote vraag blijft natuurlijk wel of het de landing correct uit zal voeren.
Ma so far vind ik dit echt geen slechte game toch, voor die 10 uurtjes dat het ook maar duurt ga ik ook niet klagen moest het dan toch wat tegenvallen uiteindelijk.
OG Silent Hill is ook goed, maar eentje die ik veel minder rap opnieuw zal opzetten en waar k eerlijk niet zo "emotioneel aan gehecht" ben als onze favoriete existentiële held en coole Heather. Silent Hill 2 OST is een vd weinige gamesoundtracks die ik nog op cd bijhoud.Zeer mooie game, geheel voelde van begin tot eind als een sollicitatie naar de Silent Hill ip.
Beetje spijtig dat ze wel direct met Silent Hill 2 beginnen als remake. Het origineel verdient eigenlijk evenveel aandacht.
Bloober is echt wel ok, qua sfeerschepping en verhaal zijn ze imo meer hit dan mis. Layers of Fear, Observer en The Medium zijn voor mijn geld allen echt wel hits in story based horror. Maar ge moogt wel niet echt de finesse van og Team Silent verwachten. Het is wat ruwer, heel wat minder subtiel en ook qua gameplay allemaal relatief simpel. The Medium is imo verreweg hun beste game. Layers of Fear 2/remake wel nog niet gespeeld.
Yamaoko tho, persoonlijke held hier _O_
Beetje spijt da'k de recente vinyl heruitgaves niet heb meegepikt.
En geen fan van OG Silent Hill?? Nog zo goed.
Algoed dat het ooit gratis gekregen was op GOG.Evil Within al gespeeld?Heb re 2 en 3 remake net uitgespeeld maar ben nu wat inspiratieloos in afwachting van starfield.. Iemand ideetjes.
Nope. Dat wat deftig kwa verhaal en meeslepen?Evil Within al gespeeld?
Ik vond dat een zeer goed spel, een beetje underrated zelfs.Nope. Dat wat deftig kwa verhaal en meeslepen?
Zal het eens een kans gevenIk vond dat een zeer goed spel, een beetje underrated zelfs.
Meeslepend, ja, maar het verhaal is niet per se hoogstaand ofzo. Het is een spirituele opvolger van Resident Evil 4, wat een van mijn favoriete spellen ooit is. Deed me er ook regelmatig aan denken. Ik raad het ook aan omdat het dikwijls in sale staat voor minder dan 10 euro.