Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Control vond ik ook maar meh. Zeer goeie start maar naar't eind toe veel te repititief.
Wapens met veel te weinig impact, op den duur was het echt leunen op die telekinesis. Alle challenge uit de combat gehaald zo.

Zelf de demo van Selaco getest. Me like! Maakt me zeer benieuwd naar het volledige game.

Vorige week aan Ghost of Tshushima begonnen op PS5.
Bloedmooi spel! Ik geraak niet uitgekeken op die landschappen en ook qua sfeer zit het volledig goed.
Maar het is me wel redelijk repititief waardoor ik nog niet weet of het gaat blijven boeien. Puur de story moet wss wel lukken maar ik word constant getriggerd door side quests etc die wel telkens uitdraaien op hetzelfde. Enkel die shrines zijn een leuke afwisseling tot nu toe.

Vorige week aan Ghost of Tshushima begonnen op PS5.
Bloedmooi spel! Ik geraak niet uitgekeken op die landschappen en ook qua sfeer zit het volledig goed.
Maar het is me wel redelijk repititief waardoor ik nog niet weet of het gaat blijven boeien. Puur de story moet wss wel lukken maar ik word constant getriggerd door side quests etc die wel telkens uitdraaien op hetzelfde. Enkel die shrines zijn een leuke afwisseling tot nu toe.
Ik ben ook recent begonnen aan GoT en heb grotendeels hetzelfde gevoel. Ik hoop dat het me blijft boeien en het voldoende afwisseling blijft bieden...
Duurde ook een tijdje eer ik de parry-knop had ontdekt, maar ligt misschien aan mij 🙈

Damn, ik vond GOT echt fantastisch, ik kon er nie genoeg van krijgen, mocht bij wijze van spreken nog 100u langer geduurd hebben

Hier voorbije weken toch ook rustig GoT doorgespeeld. Had 'm nooit gekocht gezien ik dacht dat de setting me niet ging liggen, maar heb met plezier zelfs alle side content gecleared. Enkel de collectibles nog voor plat :sleep2:

Ook GOT gespeeld maar kon me helaas niet lang genoeg boeien. De missies waren altijd hetzelfde qua actie. Veel te eentonig voor me helaas.

Buiten Sekiro begonnen aan Dead space om een beetje te kalmeren. Atmosfeer is gewoon top, de belichting en geluidseffecten zijn echt top-niveau dat ge zo weinig ziet onder moderne horror/survival-games.

Tevens is de game heel goed in u stap voro stap de mechanics te leren op één moment om dan later uw verwachtingen tegen u te gebruiken. :D

Enige minpunt dat ik misschien kan vermelden is dat de necromorphs (in de eerste uur) niet zo een eng uiterlijk hebben. Gewoon een stelletje shmiechten met klauwen en mild misvormd gezicht... :unsure:

FFX zou ik ook graag eens herspelen. Prachtige herinneringen. Momenteel op het gemak FF X-2 voor het eerst aan het spelen. Dubbel gevoel bij deze game. Qua gameplay kan ik hem wel pruimen, maar de hele sfeer van de game is absoluut m'n ding niet. Ik moet op m'n tanden bijten om te blijven doorzetten.

Begonnen aan humanity. Leuk concept. Speelt fijn. Kan me inbeelden dat de puzzels uitdagend gaan worden.

Ook aan life is strange 2 begonnen.
Episode 1 is al voorbij. Het zit in de lijn van de 1e qua gameplay. Vond de eerste wel leuk, dan zal deze ook wel ok zijn.

Begonnen aan humanity. Leuk concept. Speelt fijn. Kan me inbeelden dat de puzzels uitdagend gaan worden.

Ook aan life is strange 2 begonnen.
Episode 1 is al voorbij. Het zit in de lijn van de 1e qua gameplay. Vond de eerste wel leuk, dan zal deze ook wel ok zijn.
Humanity over wat gaat dit ?

Humanity over wat gaat dit ?
Zoals Lemmings maar als een hond moet je zielen naar punt begeleiden.
Zelf ook al wat puzzels van gedaan en vind het ook de moeite. Niet een game dat ik uren aan een stuk ga spelen maar hier en daar eens een level is perfect als tussendoortje

Zit bij Playstation Plus extra/premium dus als je dat hebt kan je het daar perfect mee proberen.

Tunic (PS5)

Ik zit bij de eindbaas maar mis nog een paar pagina's .
Een ervan zit naar alle waarschijnlijkheid achter

de mountain door en vrees dat ik deze puzzel niet ga kunnen kraken

Edit: opgelost, heb alle pagina's en true ending. Wel maar 10 fairies op dit moment, geen idee of ik de rest nog ga zoeken.

Heb online eens gelezen hoe diep de secrets gaan van Tunic en blijkbaar gaan ze nog verder dan die van Fez. Er zitten zelfs runes boodschappen verstopt in de de sounds van het spel. (Fairies praten bv).

Laatst bewerkt:
ik ben een mens met een voltijdse job dus meestal speel ik wat zit op Playstation Extra plus een game of twee games per jaar waar ik voor volledig prijs betaal.

maar ik moet zeggen ik ben helemaal onder de indruk van Marvel: Guardians of the Galaxy. De gameplay is vrij origineel en boeiend en de 'huddle-up' functie is echt heel heel amusant. De muziek is ook tof en het is algeheel heel toffe game.

Terug
Bovenaan