Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Exit 8

Stond al even op mijn radar maar nu het op PS+ stond er meteen eens werk van gemaakt.
Je zit vast in een loop in een treinstation en je moet de uitweg vinden door kleine veranderingen op te merken.
Als alles hetzelfde is loop je gewoon verder, als er wat anders is moet je terugkeren. Ben je fout dan keer je terug naar Platform 0 en je moet naar platform 8 zien te geraken.

Tof concept en net iets onder een uurtje kunnen uitspelen.

Ondertussen 8u ver in Dragon Quest III HD-2D remake en ik amuseer mij rot!
Het is best grindy, al had ik dat wel verwacht, maar het blijft fun en het ziet er prachtig uit. Het origineel nooit gespeeld dus benieuwd naar de evolutie van het verhaal. Vanavond het volgende verdiep van de Skyfell tower afwerken :)

Unpopular opinion #2:

GTA IV > GTA V
Ik wil je heel graag geloven, want ik heb meer met de setting van GTA IV dan die van GTA V.

Maar ik heb dat spel nooit deftig aan de praat gekregen op mijn PC. 😅 Niet bij release in 2008 op mijn mid-end PC. En ook niet op mijn nieuwe mid-end PC ergens in coronatijd. Maar misschien moet ik mijn tweedehands PS4 Slim eens voor iets anders gaan nuttigen dan enkel films voor onze zoon. :)

Edit: doeme, dat is blijkbaar PS3-only. :(

Laatst bewerkt:
Ik wil je heel graag geloven, want ik heb meer met de setting van GTA IV dan die van GTA V.

Maar ik heb dat spel nooit deftig aan de praat gekregen op mijn PC. 😅 Niet bij release in 2008 op mijn mid-end PC. En ook niet op mijn nieuwe mid-end PC ergens in coronatijd. Maar misschien moet ik mijn tweedehands PS4 Slim eens voor iets anders gaan nuttigen dan enkel films voor onze zoon. :)

Edit: doeme, dat is blijkbaar PS3-only. :(
gta 4 is perfect speelbaar op mijn PC van bijna 10 jaar oud hoor nu, via rockstar social club. voor 6 euro inclusief de 2 DLC's, kan je toch niet sukkelen?
heb wel de fusion fx patch er meteen bij geinstalleerd, geen idee of dat een must was.

gta 4 is perfect speelbaar op mijn PC van bijna 10 jaar oud hoor nu, via rockstar social club. voor 6 euro inclusief de 2 DLC's, kan je toch niet sukkelen?
heb wel de fusion fx patch er meteen bij geinstalleerd, geen idee of dat een must was.
Mmm, dan moet ik misschien nog eens een poging doen ja. Destijds in 2008 wel ooit volle pot betaald voor die game bij release, maar dus niet veel aan gehad.

ziezo, lost and the damned ook uitgespeeld, laatste gta4 DLC.

zalig dat die DLC's hun verhaal samen lopen met gta 4, gebeurtenissen zie je nu vanuit ander standpunt.. heerlijke serie toch dit.

AC: Shadows net uitgespeeld, inclusief de DLC. Savegame van 114,5 uur, dus je kan wel zeggen dat ik er mij mee amuseerde. :unsure:
De bossfights in Claws of Awaji zijn wel van een ander kaliber dan je van een AC verwacht. :lol:

2 gratis games van Epic gespeeld, maar beiden weer verwijderd na een (half) uurtje spelen: Liberté en Rustler (old_GTA style in een middeleeuwen setting).

Battlefield: bad company 2.

was toch vergeten welk pareltje dit was, ooit es uitgespeeld 10 jaar terug ofzo. ziet er nog wel best goed uit hoor, zelfs na 15 jaar.

PS3:
XCOM Enemy Unkown recent uitgespeeld, leuke turnbased game, nu begonnen met The Bureau: XCOM Declassified.

Stond nog in de backlog and mede dat de PS3 al ouder en ouder begint te worden, beter eens al die games uitspelen. Dusja wat focus op PS3 terug gezet. Gfx zijn wel wat minder dan je zou verwachten tov PS4/PS5 games.. Gelukkig geen 100'en games nog te spelen maar al blij als tegenwoordig de game uitspeel. En als de game me niet echt aanstaat ja dan laat ik het zo, mij niet forceren om nog game te spelen dat niet mijn ding is. Teveel games te weinig tijd...

PS3:
XCOM Enemy Unkown recent uitgespeeld
De uitbreiding 'Enemy Within" zeker checken als je na Unknown nog meer wilt. Nog steeds bij het beste beschikbaar qua turn based gaming. Ik rouw nog steeds om die classic ironman game waar ik rond het 70ste spel uur het mocht opgeven. Veel herinneringen aan die game.

Terug
Bovenaan