Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
New game+Bloodborne is nog eens uit voor de verandering, whats next tho...

Hehe, over gedacht maar pffNew game+![]()

De garnaal van de DLC ook verslagen?Bloodborne is nog eens uit voor de verandering, whats next tho...
Yes yes.De garnaal van de DLC ook verslagen?

Ik wil je heel graag geloven, want ik heb meer met de setting van GTA IV dan die van GTA V.Unpopular opinion #2:
GTA IV > GTA V
Niet bij release in 2008 op mijn mid-end PC. En ook niet op mijn nieuwe mid-end PC ergens in coronatijd. Maar misschien moet ik mijn tweedehands PS4 Slim eens voor iets anders gaan nuttigen dan enkel films voor onze zoon. 

gta 4 is perfect speelbaar op mijn PC van bijna 10 jaar oud hoor nu, via rockstar social club. voor 6 euro inclusief de 2 DLC's, kan je toch niet sukkelen?Ik wil je heel graag geloven, want ik heb meer met de setting van GTA IV dan die van GTA V.
Maar ik heb dat spel nooit deftig aan de praat gekregen op mijn PC.Niet bij release in 2008 op mijn mid-end PC. En ook niet op mijn nieuwe mid-end PC ergens in coronatijd. Maar misschien moet ik mijn tweedehands PS4 Slim eens voor iets anders gaan nuttigen dan enkel films voor onze zoon.
Edit: doeme, dat is blijkbaar PS3-only.![]()
Mmm, dan moet ik misschien nog eens een poging doen ja. Destijds in 2008 wel ooit volle pot betaald voor die game bij release, maar dus niet veel aan gehad.gta 4 is perfect speelbaar op mijn PC van bijna 10 jaar oud hoor nu, via rockstar social club. voor 6 euro inclusief de 2 DLC's, kan je toch niet sukkelen?
heb wel de fusion fx patch er meteen bij geinstalleerd, geen idee of dat een must was.
De uitbreiding 'Enemy Within" zeker checken als je na Unknown nog meer wilt. Nog steeds bij het beste beschikbaar qua turn based gaming. Ik rouw nog steeds om die classic ironman game waar ik rond het 70ste spel uur het mocht opgeven. Veel herinneringen aan die game.PS3:
XCOM Enemy Unkown recent uitgespeeld