Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zou nochtans eerst doom dark ages en indiana jones moeten uitspelen. Sinds release stalker 2, atomfall, avowed,.. Kan ik nemeer volgen met de releases Gamepass games.
Misschien ben jij de juiste om het aan te vragen (ongeveer dezelfde vraag gesteld op steam, maar eigenlijk geen antwoord op gekregen).Metaphor: ReFantazio begonnen op xbox via GP. Meer dan 100 uur gestoken in Persona 5 dus deze zal mij ook wel even zoet houdenZou nochtans eerst doom dark ages en indiana jones moeten uitspelen. Sinds release stalker 2, atomfall, avowed,.. Kan ik nemeer volgen met de releases Gamepass games.
Split gate 2 ook enkele avondjes getest met vrienden en best wel leuk.
Space marines 2: Met een maat terug begonnen aan de MP en blijft zalig![]()
Beide hordes aliens maar compleet andere vibe en sfeer. Space marines zult ge ook vaak moeten blocken/parry en melee gebruiken. Voelt u wel als een fokking tank in space marines na enkele 100de killsMisschien ben jij de juiste om het aan te vragen (ongeveer dezelfde vraag gesteld op steam, maar eigenlijk geen antwoord op gekregen).
Helldivers 2 is voor mij één van de toppers qua online-multiplayer spellen. Voordelen voor mij zijn de betrekkelijk korte missies en het echte teamgevoel waarbij al eens iets kan misgaan. Zit Space marines 2 in diezelfde vibe, of is dat een totaal andere sfeer?

Bedankt, denk dat ik het een dezer dagen een kans ga geven. Verwacht natuurlijk geen kopie van Helldivers maar wat mij in het laatste enorm aanspreekt is dat je niet dat sullige rondspringen hebt wat nogal veel voorkomt in online-games (dezelfde reden dat ik nog geen enkele morpg heb gespeeld, ik roleplay en dan zit je samen met speedrunners en konijntjes op duracell, haalt de sfeer voor mij weg) en dat iedereen een quasi gelijk speelveld heeft.Beide hordes aliens maar compleet andere vibe en sfeer. Space marines zult ge ook vaak moeten blocken/parry en melee gebruiken. Voelt u wel als een fokking tank in space marines na enkele 100de kills
Maps van space marines zijn ook veel compacter en eerder mission gericht dan Helldivers waar het meer open gebied is.
Maar het teamgevoel zit wel heel goed in space marines als ge met mensen speelt die ge kent, met randoms online zal het wss minder zijn.
Maar zoals gezegd, ik ben wel blij dat ik het gespeeld heb.
De expansies zijn echt wel de moeite, ik heb Heart of Stone eerst uitgespeeld, en daarna begonnen aan Blood & Wine. Dat moet ik nog uitspelen, maar is wel een prachtige wereld. Binnenkort weer eens oppikken.The Witcher 3: Wild Hunt
Ik ben blij dat ik het uitgespeeld heb, of toch de main story. Nog 900 vraagtekens op de landkaarten, en een lijst aan secundary missions en witcher contracts. Maar 't is genoeg geweest voor mij. 72h12 minuten, maar geen idee of het ook telt als ge gewoon op esc drukt om te pauzeren, want heb dat ook soms gedaan om te gaan eten of met de honden te wandelen. Anyway, de game was goed, soms een beetje langdradig en het verhaal viel toch een paar keer stil vond ik.
Ook wat ergerlijke keuzes van de devs ivm de loot, maar dat was opgelost met een mod. Over 9000 is trouwens de enige mod die ik heb gebruikt.
Kheb ook wel af en toe een guide gepakt omdat ik niet wist wat de beste keuzes waren in een gesprek. Dat is cheaten, I know, maar a) ik ken de wereld niet echt, b)de helft van de tijd weet ik toch niet meer wie dat wie is (slecht geheugen, vooral voor namen) en c) ik wil gewoon een goed einde.
't is duidelijk dat ik meer een lineaire gameplay-fan ben, dan open world met veel keuzesMaar zoals gezegd, ik ben wel blij dat ik het gespeeld heb.
Ik heb maar een deel van D3 gespeeld en nooit ingekomen, D1 en D2 waren stukken beter.Na platinum op darksiders 3, de eerste darksiders warmastered begonnen.
Vond hem meteen goed en beter dan D3.
Op apocalyptic begonnen en is echt makkelijk