Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat vond je slecht aan The Dark Ages?Doom The Dark Ages uitgespeeld via gamepass (was echt maar middelmatig ze... blij da'k daar geen 70-80 euros aan heb gegeven) en nu bezig met Avowed, ook via gamepass. Best wel een leuke RPG van de manne van Obsidian.
Nog geen idee wat de volgende zal worden, misschien A Link to the Past eens proberen, maar vrees dat die niet in de smaak zal vallen nu mijn zoon "conditioned" is met de leuke, cartoony graphics van Echoes of Wisdom en Link's Awakening remake... Vind de pixelart van ALTTP nog wel oké naar de normen van vandaag.Het was gewoon te middelmatig voor een shooter game die zo duur is. Deze game hadden ze beter aan 40-50 euro gezet. Als ik 80 euro moet betalen voor een game verwacht ik meer dan gewoon wat van punt A naar B te gaan en dan in een arena alles aan gort schieten (daartussen in is er niet veel te beleven buiten wat secrets te zoeken). Alsook die levels met de grote mech lagen me niet... Grafisch vond ik het ook niet zo speciaal voor een current gen game. Maar kijk dat is allemaal mijn persoonlijke mening. Mss is dit spel wel eerder iets voor je. Soit, pak gewoon een maand gamepass voor 18 euro dan kan je zelf zien of het je ligt.Wat vond je slecht aan The Dark Ages?
Ja, ik merk weinig animo hier op BG voor The Dark Ages in het algemeen, dus was wel benieuwd naar uw mening nu de game hier eens ter sprake komt.Het was gewoon te middelmatig voor een shooter game die zo duur is. Deze game hadden ze beter aan 40-50 euro gezet. Als ik 80 euro moet betalen voor een game verwacht ik meer dan gewoon wat van punt A naar B te gaan en dan in een arena alles aan gort schieten (daartussen in is er niet veel te beleven buiten wat secrets te zoeken). Alsook die levels met de grote mech lagen me niet... Grafisch vond ik het ook niet zo speciaal voor een current gen game. Maar kijk dat is allemaal mijn persoonlijke mening. Mss is dit spel wel eerder iets voor je. Soit, pak gewoon een maand gamepass voor 18 euro dan kan je zelf zien of het je ligt.

Zit in de vijfde wereld ondertussen.Zaaalig spel, alleen de laatste kon ik echt gewoon niet op normal, die heeft mij gebroken.Bezig met Nine Sols (PS5).
Heerlijk spel tot nu toe. (2e seal ontvangen)

Zaaalig spel, alleen de laatste kon ik echt gewoon niet op normal, die heeft mij gebroken.
Maar qua verhaal, combat, sfeer, top-notch.

Daar ben ik overgestapt op easy, die vond ik er echt los over.Ik zit bij Eigong. Heb de indruk dat die moeilijker is dan Isshin van Sekiro, wat is me dat.
Op dit moment geraak ik niet door phase 1 en doe ik nauwelijks schade.![]()