Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Heb de 2 horizon games na elkaar uitgespeeld, zeer goede games maar wegens een te grote backlog aan games en te weinig tijd gewoon de main story uitgespeeld.

Nu nog de burning shores dlc, en dan spiderman of got.

Rage 2 op game pass

Het is zo goed als wat je er zelf van maakt denk ik. Gunplay zit goed maar voertuigen niet zo. Duizend markers op je map maar al bij al is het hoofdverhaal gedaan op 3uur als je wil. Ook niks van sidequests. Al bij al geamuseerd ermee door een hoop kampen te doen, al de wapens en powers unlocken met de arks, en het verhaal te doen. 18 uur over gedaan maar je kan denk ik gemakkelijk het dubbele halen moest je alles willen doen. Ik zelf heb nog niet 1/3de gedaan van alles op de map daarvoor werd het iets te snel repetitief.

The Precinct: Top down gta-like. Leuk 80's sfeertje.
The Slormancer: Pixel graphics arpg - verslavend
Tainted Grail: The Fall of Avalon - Komt volgende week uit Early acces. Open world RPG genre Skyrim/oblivion.

Path of exile 2 0.2 genoeg uren aan versleten en arbiter verslagen. Heb er nu wel genoeg van en wachten op de full release denk ik.

Robocop Rogue city.
Wat een goede feeling om als Robocop te spelen. Performance op ps5 was wel niet denderend maar wel plezier aan gehad.

The Midnight walk
Dikke atmosfeer!

The Precinct.

Speelt heel vlot op de Steam deck en controls voelen goed aan. Zit pas 2 uurtjes ver maar het was wel fun tot nu toe.
Het is eens iets anders qua gameplay. Zal moeten zien of het kan blijven boeien naar meerdere uren of dat het te repetitief wordt.

Enter the gungeon

Nu al een paar uur gespeeld maar de grens tussen leuk en frustrerend ligt bij dit spel voor mij toch heel dicht bij elkaar.
Ik geraak amper tot chamber 3. Blijven spelen en wordt het uiteindelijk doenbaar of is dit spel gewoon heel moeilijk?

Enter the gungeon

Nu al een paar uur gespeeld maar de grens tussen leuk en frustrerend ligt bij dit spel voor mij toch heel dicht bij elkaar.
Ik geraak amper tot chamber 3. Blijven spelen en wordt het uiteindelijk doenbaar of is dit spel gewoon heel moeilijk?
Valt wel mee, is zo een typisch verhaal van patronen leren en goeie iframe/dodges.
Dus heel veel herspelen, toch in mijn geval. :)

Call of duty WORLD AT WAR

moet zeker een 10 jaar geleden zijn. Speelt als een trein.

Was vergeten dat Reznov daar voor het eerst in opduikt. Dat level dat je met hem die generaal moet doden , doet me denken aan enemy at the gates. zalig. wachten tot de bombers passeren om een schot te nemen.

Medieval kingdoms 1212 ad
Voor Cyberpunk heb ik echt een betere grafische kaart nodig, dus voorlopig dit spel (eerste keer deze mod).

Ik was hier beter niet mee begonnen. Kijk hoe laat het weer is.

Aangezien de Playstation in de living staat wordt RDR2 enkel gespeeld als de kinderen in bed liggen.
Daarom dus voor overdag Cat Quest gekocht in sale. Geweldig plezant! Heel simpel en gigantisch basic qua story maar gewoon pure fun. Al die puns tussendoor blijven ook gewoon tof.

Door Kickers 2

Uurtje gespeeld en verrassend leuk eigenlijk! Aanrader so far voor wie van tactische shooters houdt (maar dan topdown 😋).

Na COD: WAW, uitgespeeld te hebben

nu COD: Black ops 1. heerlijk toch, games die niets loading times vergen, en zo soepel spelen.

Ziet er best wel nog ok uit allemaal hoor. na deze ook BO2 uiteraard nog es door de molen draaien.

zo'n single players maken ze helaas niet meer :(

BO6 werd vorig jaar nog bejubeld voor deftige single player. Zelf wel nog niet gespeeld maar één dezer wel eens checken met gamepass.
ORLY?

Ooit black ops 3 gekocht maar dat was met wapens met batterijen wtf...

En black ops 4 had geen single player.
Dus dan eigenlijk echt afgehaakt.

Wist zelfs nie da BO5 bestond lol

Terug
Bovenaan