Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4 euro kunt ge niet sukkelen.Net star wars jedi fallen order gekocht op steam voor €4
En ik haat star wars en heb nog nooit een star wars film gezien
Maar gameplay ziet er nog goed uit voor €4
Is deze game €4 waard?
Als je Star Wars haat, mag het nog € 4 zijn, betwijfel of je het goed gaat vinden…Net star wars jedi fallen order gekocht op steam voor €4
En ik haat star wars en heb nog nooit een star wars film gezien
Maar gameplay ziet er nog goed uit voor €4
Is deze game €4 waard?
Net star wars jedi fallen order gekocht op steam voor €4
Is deze game €4 waard?
hmm haat is een groot woordAls je Star Wars haat, mag het nog € 4 zijn, betwijfel of je het goed gaat vinden…
Same difference en totaal geen Unchartedhmm haat is een groot woord
het is eerder dat star wars super belachelijk is en nooit interesse voor heb gehad
maar de gameplay ziet er beetje uit als uncharted
dus daarom dat ik het een kans heb gegeven voor €4
.nee ik wil niet dat star wars verdwijnd ofzo ook al is het super belachelijkSame difference en totaal geen Uncharted.

Als ge ze toch allemaal af gaat, zou ik wel eerste RE3 spelen. Korter en ook wel de mindere game.Na het succes van RE Village heb ik me door de korting op RE2 laten verleiden. Hopelijk kan ik er één dezer dagen aan beginnen want de reviews zijn wel immens sterk.
10 EUR
Is het de moeite? Of goed voor één keer?Don't starve together voor 1.5eu.
Voor die prijs kunnen we niet sukkelen. Misschien ook maar eens de singleplayer don't starve aanschaffen voor 3.5eu
Ja, het is wel de moeite. Ik ben zelf geen fan van survival games maar deze spreekt mij wel aan vanwege de visuele stijl.Is het de moeite? Of goed voor één keer?
Onlangs alle Metro games gekocht. Nooit één van gespeeld vroeger. Eerste is uit en ondanks het sterk gedateerd is vond ik het heel plezant.