Welke game heb je laatst gekocht?

Net star wars jedi fallen order gekocht op steam voor €4
En ik haat star wars en heb nog nooit een star wars film gezien
Maar gameplay ziet er nog goed uit voor €4
Is deze game €4 waard?

Net star wars jedi fallen order gekocht op steam voor €4
En ik haat star wars en heb nog nooit een star wars film gezien
Maar gameplay ziet er nog goed uit voor €4
Is deze game €4 waard?
Als je Star Wars haat, mag het nog € 4 zijn, betwijfel of je het goed gaat vinden…

Niet echt een game, maar de victrix BFG controller gekocht. Ben benieuwd, want van nacon mogen we in de nabije toekomst toch nikske verwachten denk ik...eindelijk terug een controller waar de linkse joystick aan de duim zelf zit, itt tot de PlayStation filosofie...(moduleerbaar) 175 op amazon.de

Het heeft zijn flaws als je reviews erop naleest, maar wil deze zeker en vast een kans geven, build materialen bijvoorbeeld, en sommige button placements (bijvoorbeeld vierkantje dat nogal naar binnen zit op de fight pad module) konden beter, maar zal hier wel ergens mijn ervaringen neerschrijven als hij toekomt...

Als je Star Wars haat, mag het nog € 4 zijn, betwijfel of je het goed gaat vinden…
hmm haat is een groot woord
het is eerder dat star wars super belachelijk is en nooit interesse voor heb gehad
maar de gameplay ziet er beetje uit als uncharted
dus daarom dat ik het een kans heb gegeven voor €4

hmm haat is een groot woord
het is eerder dat star wars super belachelijk is en nooit interesse voor heb gehad
maar de gameplay ziet er beetje uit als uncharted
dus daarom dat ik het een kans heb gegeven voor €4
Same difference en totaal geen Uncharted 😂.

Sniper Elite 5 - PS5.
Vanaf Elite V2 allemaal gespeeld en dik mee geamuseerd.
Benieuwd of deze minstens even goed is als de vorige games.

Don't starve together voor 1.5eu.
Voor die prijs kunnen we niet sukkelen. Misschien ook maar eens de singleplayer don't starve aanschaffen voor 3.5eu

Diablo 4 en FF16 preordered en augustus klaar voor Baldur's Gate 3. Deze plus Advance Wars 1+2 en Overwatch 2 zit ik wel goed voor 2023 😅
Tenzij FF7 Rebirth dit jaar ook nog uitkomt!

Na het succes van RE Village heb ik me door de korting op RE2 laten verleiden. Hopelijk kan ik er één dezer dagen aan beginnen want de reviews zijn wel immens sterk.

10 EUR

Na het succes van RE Village heb ik me door de korting op RE2 laten verleiden. Hopelijk kan ik er één dezer dagen aan beginnen want de reviews zijn wel immens sterk.

10 EUR
Als ge ze toch allemaal af gaat, zou ik wel eerste RE3 spelen. Korter en ook wel de mindere game.

Ik kon het me deze keer niet laten.

Tunic (stond al lang op de wishlist, weer in sale en al te veel goeie dingen over gehoord) en Afterimage (volle pot betaald maar ben een sucker voor metroidvanias en deze ziet er goed uit.) op PS5 gekocht.

Don't starve together voor 1.5eu.
Voor die prijs kunnen we niet sukkelen. Misschien ook maar eens de singleplayer don't starve aanschaffen voor 3.5eu
Is het de moeite? Of goed voor één keer?

Onlangs alle Metro games gekocht. Nooit één van gespeeld vroeger. Eerste is uit en ondanks het sterk gedateerd is vond ik het heel plezant.

Is het de moeite? Of goed voor één keer?

Onlangs alle Metro games gekocht. Nooit één van gespeeld vroeger. Eerste is uit en ondanks het sterk gedateerd is vond ik het heel plezant.
Ja, het is wel de moeite. Ik ben zelf geen fan van survival games maar deze spreekt mij wel aan vanwege de visuele stijl.

Want alleen Zelda morgen was niet goed genoeg xD

344380111_192227019936250_5959871510747820186_n.jpg

Terug
Bovenaan