Welke game heb je laatst gekocht?

Door dit bericht te lezen kreeg ik ook opnieuw zin in rdr2.
Bij mij staat ie echter aan €59,99 in de store.

Dat vind ik dan weer iets te veel voor een game die ik vroeger op ps4 uitgespeeld had :(
Je moet bij deals kijken daar is die nog 19.99€ als ik me niet vergis.

iemand die me nog een degelijke shooter kan aanbevelen? voor op PC, niet veel ouder dan 3 a 4 jaar... gezien mijn specs.

shadow warrior 2 vond ik wel geinig, maar niet echt een doel, is wat random shooten.
ben ik beu nu.

COD: MW2 nog niet gespeeld, maar die staat nog aan +20 euro op steam dacht ik....

Breath of Fire 4(gog, 10euro)
Split/Second(xbox game store, 2.5euro)
Suikoden Remasters(Switch)

En een gigantische hoop 2ehandsjes
Rare Replay, Motorstorm games, Heavenly Sword, SSX serie, Red Steel 2, Skate 3, Super Paper Mario, Trauma Center, Disaster, Burnout 3, Dance Dance Rev, Big Brain Academy etc etc

Last Epoch woven legend supporter pack (60 euro)
Oblivion Remastered deluxe edition PC (50 euro)
Expedition 33 PC (31 euro)

Oblivion Remastered... :cool: (also, ik vraag niet veel maar ffs een remake van Morrowind next, please baby Jesus make it happen)

Robocop rogue city toch gekocht.
zit met een oude GTX 960 kaart,
maar voortgegaan op dit filmpje hier..

Moet zeggen, op youtube gaat alles echt vlot, bij mij toch vaak haperingen, nogtans 16 GB ram (op youtube maar 8 GB).

aan wat zou het liggen?
Heb alles op LOW gezet nogtans bij de settings...

Robocop rogue city toch gekocht.
zit met een oude GTX 960 kaart,
maar voortgegaan op dit filmpje hier..

Moet zeggen, op youtube gaat alles echt vlot, bij mij toch vaak haperingen, nogtans 16 GB ram (op youtube maar 8 GB).

aan wat zou het liggen?
Heb alles op LOW gezet nogtans bij de settings...
spijtig van de weinige reply's...

gekocht dus, maar eigenlijk quasi onspeelbaar...

vandaar dat je toch niet alles op youtube moet geloven.

iemand die me nog een degelijke shooter kan aanbevelen? voor op PC, niet veel ouder dan 3 a 4 jaar... gezien mijn specs.

shadow warrior 2 vond ik wel geinig, maar niet echt een doel, is wat random shooten.
ben ik beu nu.

COD: MW2 nog niet gespeeld, maar die staat nog aan +20 euro op steam dacht ik....
Geen single player shooters, maar de laatste twee jaar haalde ik vooral plezier uit Hell let loose en Helldivers 2. De eerste levert veel genot als je meer tijd hebt en rustig speelt (als je geen ervaring hebt, wees dan niet verbaast dat je geen kogel hebt afgevuurd), voor de tweede vind je eigenlijk altijd een aardig potje om de avond af te ronden.

spijtig van de weinige reply's...

gekocht dus, maar eigenlijk quasi onspeelbaar...

vandaar dat je toch niet alles op youtube moet geloven.
Had verder moeten lezen dan had ik je specs gezien.
Ik speel voorgaande met een GTX 1660 kaart, dus misschien dat er anderen je kunnen adviseren of ze speelbaar zijn op je systeem.
(Mocht je deze nooit gespeeld hebben: FEAR, kost 9 euro op steam, is een oudje maar was zijn tijd vooruit en een heel stevige shooter.)

Clair Obscur Expedition 33 gekocht toen ik hem zag liggen in de Fnac en ik had nog 10 euro tegoed op mijn kaart dus 39.99 is echt geen geld. Nu nog tijd vinden om eraan te beginnen. LOL

Had verder moeten lezen dan had ik je specs gezien.
Ik speel voorgaande met een GTX 1660 kaart, dus misschien dat er anderen je kunnen adviseren of ze speelbaar zijn op je systeem.
(Mocht je deze nooit gespeeld hebben: FEAR, kost 9 euro op steam, is een oudje maar was zijn tijd vooruit en een heel stevige shooter.)
Yup fear heb ik am lang gespeeld alsook de sequels en de expansions.

Tainted grail - Fall of Avalon Steam
Open world RPG - Kreeg al goeie feedback in Early acces.
Vanavond 1.0 release. :clap:

Voor de Skyrim/Oblivion liefhebbers - als het wat donkerder mag zijn. 👹

Hier ook Tainted grail - fall of avalon
Lang gewacht op de 1.0 release. :D

Nice! Hoe is de combat?

Combat zou beter moeten zijn dan Oblivion/skyrim omdat je opties hebt om te dashen en er is een parry. Dat zou het toch interresanter moeten maken

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan