Welke game heb je laatst gekocht?

Biped

Een coop game op de ps5. Mijn vrouw wou eens zulke games proberen.

Nog aan het twijfelen om BG3 ook op de ps5 te kopen. DoS2 was geweldig met controller op een groot scherm en BG3 uiteraard nog beter.

Is het wat? Fan van de serie?
In het kort, vooral voor fans. Het is een simpel, luchtig spelleke. Ge gaat door het leven, doet uitstapkes naar locaties waar ge een foto of twee maakt, daarna speelt ge wat minigames thuis enz. Ge koopt dan met uw gewonnen ccy wat kleren, items voor progressie te maken. Dat is het vooral. Ah ja, voice acting is volledig Japans maar ik denk niet dat eenderwelke serieuze anime fan zich hieraan zal storen.

In het kort, vooral voor fans. Het is een simpel, luchtig spelleke. Ge gaat door het leven, doet uitstapkes naar locaties waar ge een foto of twee maakt, daarna speelt ge wat minigames thuis enz. Ge koopt dan met uw gewonnen ccy wat kleren, items voor progressie te maken. Dat is het vooral. Ah ja, voice acting is volledig Japans maar ik denk niet dat eenderwelke serieuze anime fan zich hieraan zal storen.
Kunde kleren kopen voor Yor? Asking for a friend.

Net begonnen met pas uitgekomen (was vandaag launch) 'Closer the Distance', intrigerend spel over rouw en verlies. Een thema dat zeer zelden aan bod komt in videospelletjes.

Helldivers 2, op zowel pc als ps5 om samen met stiefzoon te spelen. Uiteindelijk vond hij het wat te lastig en is hij teruggekeerd naar Fortnite en Roblox.
Mag niet klagen over het spel want heb bijna 130 uur afgeklokt, maar nu begint het een beetje saai te worden. Ga terug een solospel beginnen, maar twijfel nog tussen The evil within 2, Resident Evil 7 of Hogwarts Legacy. Denk dat ik moeilijk een foute keuze kan maken.

Ik heb er ook wat van gezien bij Cohh en sommige kaarten zijn gewoon letterlijke kopieën van StS en dat is wel jammer. Het hele combat systeem is, buiten wat naamsveranderingen en kleinigheden, gewoon StS. En dan mag het nog story en andere elementen toevoegen, het voelt wat wrang…
Dan vind ik Griftlands een beter alternatief: ook story driven, 3 characters en doet qua combat zijn eigen ding (negotiations en fights).

Net astrobot gepreorderd. 35 euro kwam van die stars punten en 35 van telefoon krediet, just the way i like it :p

Ps, daarnet een mail ontvangen dat ze meer beperkingen (in tijd oa) gaan leggen op die stars punten, en ook tellen abbos niet meer mee :(

En met de preorder + actie van stars kreeg ik nog eens 5 eur omgewisseld voor een volgende aankoop, noice

Terug
Bovenaan