Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het wat? Fan van de serie?SpyxAnya op de switch. Ik had zin in iets luchtig. Deze game is juist dat.
In het kort, vooral voor fans. Het is een simpel, luchtig spelleke. Ge gaat door het leven, doet uitstapkes naar locaties waar ge een foto of twee maakt, daarna speelt ge wat minigames thuis enz. Ge koopt dan met uw gewonnen ccy wat kleren, items voor progressie te maken. Dat is het vooral. Ah ja, voice acting is volledig Japans maar ik denk niet dat eenderwelke serieuze anime fan zich hieraan zal storen.Is het wat? Fan van de serie?
Kunde kleren kopen voor Yor? Asking for a friend.In het kort, vooral voor fans. Het is een simpel, luchtig spelleke. Ge gaat door het leven, doet uitstapkes naar locaties waar ge een foto of twee maakt, daarna speelt ge wat minigames thuis enz. Ge koopt dan met uw gewonnen ccy wat kleren, items voor progressie te maken. Dat is het vooral. Ah ja, voice acting is volledig Japans maar ik denk niet dat eenderwelke serieuze anime fan zich hieraan zal storen.
Ja...Kunde kleren kopen voor Yor? Asking for a friend.

Ik vermoed dat we hier binnenkort een post zien van Bunkerbundy "zijn vriend" dat hij ook dat spel heeft gekocht.Ja...![]()

Scheelt dat er cross-save is met PC kan ik mijn save verder gebruiken.@sparrion tga over u!Ik vermoed dat we hier binnenkort een post zien van Bunkerbundy "zijn vriend" dat hij ook dat spel heeft gekocht.![]()
Echt een top game!Moonlighter: Complete edition 0.80eu op steam daarvoor kunnen we niet sukkelen.
Laatste jaren al veel gehoord. De balans en diepte van StS word eigenlijk zogoed als nooit bereikt door andere games.Slay the spire, maar