Welke game heb je laatst gekocht?

Als ge hulp nodig hebt in World, hit me. Rise moet ik nog beginnen.

Voor ik het vergeet, Capcom geeft oude rotten van de serie de optie voor "Defender" gear te gebruiken om low en high rank te "rushen". Als nieuwe speler best links laten liggen. Leert ge uiteindelijk niets van bij.
Thanks! Heb nu een paar quests gedaan en het speelt vlotter dan ik dacht. Ben misschien een beetje standaard met de Long Blade (of wat is het?) gegaan, maar precies wel beginner friendly.

Ja, had dat al online gevonden omdat de game mij standaard die alfa+ gear voorstelde en blijkbaar is dat ook totaal geen goed idee (25x zoveel defense per item). Dus gestart met leather en ondertussen al mijn eerste items kunnen craften.

Oblivion GOTY(3eur) steam
Ik moet stoppen met steamreviews te lezen.
Rich story, deep lore, hooker mods, fun gameplay, big dlc, hooker mods, big community, lots of mod support for whatever you're looking for. Like hookers

- The Wild at Heart (PS4) fysiek.
- We Love Katamari (PS4/PS5) op PSN aan 75% korting.

Pre-orders:
- Outer Wilds (PS5)
- Tomb Raider 1-3 Remastered - Deluxe Edition (PS5)
- The Last Faith (Switch)
- Dave the Diver (Switch)

Dit zijn allemaal fysieke releases die nog dit jaar gaan uit komen.

2 DLC´s voor Dave The diver. Ze waren wel gratis 😀
De Godzilla-dlc is wel slechts 6 maand beschikbaar. Ergens in November verdwijnt die als ik het goed begrijp.

- Paper Mario: The Thousand-Year Door (Switch)
- Sea of Stars (Switch)

Pre-order:
- Tomb Raider 1-3 Remastered (PS4)
- Tomb Raider 1-3 Remastered - Collectors Edition (XBOX ONE)

Laatst bewerkt:
- Paper Mario: The Thousand-Year Door (Switch)
- Sea of Stars (Switch)

Pre-order:
- Tomb Raider 1-3 Remastered (PS4)
- Tomb Raider 1-3 Remastered - Collectors Edition (XBOX ONE)
De CE is wel cool, maar ik weet niet of ik er het geld aan wil geven :s

Also Sea of Stars komt hier ook toe normaal maandag op Switch.

System shock op pc

Wel voor op de backlog maar kon de promotie op steam niet weerstaan... na mijn verlof eerst Elden Ring Shadow of the erdtree spelen en Final Fantasy XIV: Dawntrail en dan komt deze hopelijk aan bod

Hades op PS5 ( heb het al op de switch)
Cult of the Lamb
Super Monkey Ball: banana Mania
Final Fantasy XIV: Dawntrail
Elden Ring: Shadow of the erdtree

En op de steam summer sales beiden stonden voor maar 2-3eu:
Civ 6 :unsure: jaren te laat :p
Frostpunk

Laatst bewerkt:
Inscryption
Slay The Spire

Had op goed geluk Inscryption gekocht en dat blijkt echt mijn ding, meteen opgezocht wat er nog bestaat in die aard en kwam meteen op Slay The Spire. Eerst Inscryption uitspelen en daarna volgt Slay The Spire.

Spijtig dat we in BE de Yu-Gi-Oh game niet kunnen spelen ? Ik sta wel achter de beslissing trouwens.
Het valt me nu pas op dat ik vroeger lang zulke games heb gespeeld (bv. Pokemon Arena, Swords and Sandals (of hoe heette die flashgame))
Met ouder te worden heb ik ook wel nood aan die rustigere puzzle/rogue/card games.

Als er nog mensen aanraders hebben, laat gerust weten.

Unicorn Overlord, had nog een tegoedbon van €5 op Bol en hij staat er mooi afgeprijsd, dus kon ik niet laten liggen.
Daarnaast ook nog Megaton Musashi W: Wired meegepikt in de sales op de PSN Store.

Nu nog juist de tijd vinden om ze te spelen 😅

Nen dag voor het einde van de summer sales op Steam beseffen dat ze bezig waren classic.

Enige aanraders dat ik eens kan bekijken?

Nen dag voor het einde van de summer sales op Steam beseffen dat ze bezig waren classic.

Enige aanraders dat ik eens kan bekijken?

Die Featured Deep Discounts eens checken zou ik zeggen. Verderzijn het zowat de typische kortingen.
Had zelf ook al Suicide Squad: KTJL opgepikt in de sale, die staat rond de €20 en voor die prijs wil ik de story wel eens doorspelen.

Terug
Bovenaan