Reverz
Well-known member
Is nog een ander niveau t.o.v. Vantage M toch wel, veel plezier met je nieuwe speelgoed.Sinds vorige week de Epix pro - leuk speeltje maar zal nog even duren voor ik er volledig met weg kanzoveel opties zeg

Ik ben al effe aan het kijken/denken/twijfelen voor een upgrade van mijn Fenix 5X. Ik heb die destijds voor een schoon prijsje 2dehands gekocht toen de 5plus series net uit was. Ben een beetje back/forth aan het schommelen tussen Fenix 7/Epix reeks. Voor de standaard versies liggen de nieuw prijzen voor een aantal uitvoeringen al sub-€500 maar de Sapphire varianten blijven ook voor (de intussen 2 generaties oude) non-Pro varianten ontzettend duur :/.
Blijf ook twijfelen over MIPS vs AMOLED. Ik heb eigenlijk geen klagen van het scherm van mijn 5X dus denk dat MIPS fine is maar ik zie dan wel dat DCrainmaker hevig voorstander is van de AMOLED displays en dan begin ik toch weer te twijfelen.

Wel geen NOx of smartphone meldingen maar waar mijn Fenix 6 Pro het ook 13-14 dagen kon trekken op 1 lading, is dit nog een pak langer.