Fitness Tracker Garmin Polar Coros Fitbit Welk sporthorloge of welke tracker voor mij?

Welke sporthorloge heb jij?

  • Garmin

    Stemmen: 127 57,0%
  • Polar

    Stemmen: 23 10,3%
  • Apple Watch

    Stemmen: 32 14,3%
  • Fitbit

    Stemmen: 9 4,0%
  • Samsung

    Stemmen: 14 6,3%
  • TomTom

    Stemmen: 4 1,8%
  • andere...

    Stemmen: 14 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    223
Ik wou eens testen hoe lang mijn Fenix nog batterijduur had zonder activiteiten en ik zit momenteel op 15 dagen en nog altijd 49%. 24/7 HR meting en BT aan. Is meer dan op de website van Garmin zelf staat (al zal dat wel afhangen van uw instellingen waarschijnlijk.
 
Amazfit Bip, "low budget" smartwatch rond de 70-80€, ingebouwde GPS (registratie, compas) , 4 sport standen, batterijduur 3-4 weken, firmware hacks (mpris op de drukknop, 2 keer volgende song, 3 keer vorige)
 
Apple Watch SE.

Garmin Venu gehad en goede sportwatch maar miste toch de smart functies, daarom verkocht.

bestaat er een app waar je al je gegevens zoals van bij lopen en fietsen kunt plaatsen? En dan bedoel ik geen apps zoals Strava.
ik heb momenteel een TomTom runner 3 en zou graag een apple watch in huis halen. Ik zie graag waar ik exact heb gesport
 
bestaat er een app waar je al je gegevens zoals van bij lopen en fietsen kunt plaatsen? En dan bedoel ik geen apps zoals Strava.
ik heb momenteel een TomTom runner 3 en zou graag een apple watch in huis halen. Ik zie graag waar ik exact heb gesport
Alles komt in de App Activiteit en Gezondheid, natuurlijk is dat alleen voor uzelf. Opgeslagen op iCloud
 
Momenteel een AW6 maar denk er aan om over te stappen van zodra de Fenix 7 van Garmin uitkomt veel duurzamer zeker met de job die ik doe ;)
 
Sinds black friday een forerunner 245 music, specifiek overgestapt omdat ik er een hekel aan heb om met een gsm te gaan lopen. Tot dusver heel tevreden van, die garmin coach functie gebruik ik wel actief.

Ervoor een goeie 6-7 jaar de polar m400 gebruikt en ik kan er eigenlijk niets slechts van zeggen.
Heb jij een forerunner 245 music tijdens black friday gevonden?
Waar dan en voor hoeveel gekocht?

Die heb ik precies gemist :p
 
Heb jij een forerunner 245 music tijdens black friday gevonden?
Waar dan en voor hoeveel gekocht?

Die heb ik precies gemist :p
Via AS Adventure. Vriend van mij heeft via zijn werk al korting (kan cadeaubons kopen van €50 aan €40), en er was 10% korting tijdens Black Friday. Samen liep dat toch redelijk op, al was de basiskorting natuurlijk niet zo wow als sommige andere aanbiedingen. Maar ik had hem al een maand op het oog, dus die korting was meegenomen :) Kwam op een 220-ish euro dan ipv de 300 die het normaal is.
 
Hier tijdens black friday een Garmin Fenix 6 aangeschaft. Duur, ik weet maar vanaf het moment dat ik weer veel kan gaan sporten (klimmen, snowboarden, hiken, bikepacking) gaat het wel erg handig zijn. Vooral qua batterijduur. En zo een sporthorloge motiveert ook wel om terug te gaan lopen gezien de investering. 😶

Fijn sporthorloge wel.
 
Hier tijdens black friday een Garmin Fenix 6 aangeschaft. Duur, ik weet maar vanaf het moment dat ik weer veel kan gaan sporten (klimmen, snowboarden, hiken, bikepacking) gaat het wel erg handig zijn. Vooral qua batterijduur. En zo een sporthorloge motiveert ook wel om terug te gaan lopen gezien de investering. 😶

Fijn sporthorloge wel.
Nice! ik denk dat je er wel veel plezier aan zult hebben
 
Garmin Fenix 6x Pro Solar. Gewoonweg het allerbeste toestel op de markt en de beste aankoop die ik ooit heb gedaan. Waanzinnige batterijduur, super robuust, fantastische map functie, razendsnel gps signaal, muziek functionaliteit, uitstekende leesbaarheid gegevens op het scherm, enz... Voor de meesten complete overkill, maar ik loop zoveel dat het mijn beste looppartner is. Ziet er in mijn ogen ook nog super goed uit, dus is ook mijn daily horloge.
 
Laadt die solar functie veel op?

Bwa, het is nu ook weer niet dat het absoluut zot is. Als iemand een Fenix 6x Pro wil kopen raad ik ook de versie met Sapphier glas aan. €100 goedkoper en daar heb je eigenlijk meer aan. In normale omstandigheden win je misschien 2u standby tijd per dag, maar bijvoorbeeld op verlof in het zuiden waarbij je de hele dag buiten zit is dat wel zot. Dan kom je van een training terug met ‘s avonds meer batterijduur dan ‘s ochtends.
 
Ik heb de Forerunner 45, lang getwijfeld om de iets duurdere 245 te nemen maar op zich geen spijt van.

Enkel jammer dat hij geen CrossFit achtige zaken kan maar bon dat stond ook nog niet op mijn radar toen ik hem kocht.

En de PacePro had ik ook wel kunnen gebruiken, weet er trouwens iemand hoe de gewone "Pace" berekend wordt? Is dat op basis van meters of na verloop van tijd?
 
Laatst bewerkt:
Hier ook de Garmin 6 Pro en nog geen milliseconde spijt van gehad ondanks de stevige prijs -> echt zalige sporthorloge

Sinds ik die heb teken ik met plezier mijn routes en stuur die dan naar de horloge, hier in de buurt ken ik elke kiezel, dus probeer leuke parcours te tekenen op 20-30min rijden (Meerdaalwoud, Zoniënwoud, ...)

Nu met kerstvakantie eens wat verder proberen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Hier tijdens black friday een Garmin Fenix 6 aangeschaft. Duur, ik weet maar vanaf het moment dat ik weer veel kan gaan sporten (klimmen, snowboarden, hiken, bikepacking) gaat het wel erg handig zijn. Vooral qua batterijduur. En zo een sporthorloge motiveert ook wel om terug te gaan lopen gezien de investering. 😶

Fijn sporthorloge wel.
Is dat de moeite en (vooral) robuust en licht genoeg om mee te klimmen? Ik zoek iets dat tegen een stootje kan. Als het lukt om te klimmen ga ik er van uit dat zware hikes ook wel lukken. :D
 
Is dat de moeite en (vooral) robuust en licht genoeg om mee te klimmen? Ik zoek iets dat tegen een stootje kan. Als het lukt om te klimmen ga ik er van uit dat zware hikes ook wel lukken. :D
Je hebt een versie met speciaal krasvrij glas, dus mss is dat iets voor jou?

Ik heb die met het normale glas, en hou mijn horloge constant aan, ook bij werken in de tuin etc, en nog geen krasje op te bespeuren (y)
 

Uitverkoop. Heb hem nog nergens goedkoper zien staan. Buiten een site eglobal maar dat vertrouw ik precies niet. Ook enkel kaarten van us en canada.

 

Uitverkoop. Heb hem nog nergens goedkoper zien staan. Buiten een site eglobal maar dat vertrouw ik precies niet. Ook enkel kaarten van us en canada.

Op Amazon.nl staat hij ook aan deze prijs: https://www.amazon.nl/Garmin-saffie...=fenix+6x+pro+sapphire&qid=1609152445&sr=8-13
 
  • Leuk
Waarderingen: MaTi
Terug
Bovenaan