Welcome to the AA

Welcome to the AA

Aflevering van vandaag met Lionel D is een verademing.
Oh die ga ik zeker beluisteren. Ik heb paar weken geleden zijn boek "De terroristenjager" gelezen. Wat een zotte verhalen! Een thriller maar met waargebeurde verhalen. Dat boek gaf echt wel een unieke inkijk in de wereld van het SIE en de periode van terreur in België. Ook schandalig hoe weinig waardering die blijkbaar kregen van de hogere officieren binnen de politie.

Nog niet gezien, maar dit had gerust een duo met Xander mogen worden van mij.
Hohja, waarom? Om misschien 5 goeie minuten te hebben en dan waarschijnlijk een akward gesprek te zien omdat Xander en James (vermoedelijk) heel ver uit elkaar liggen als persoon. Ik gun James ook een gewone opname bij wttaa. Nog niet geluisterd maar hopelijk leren we iets meer de persoon kennen en minder het gescripted typetje dat per se wil opvallen met flauwe woordspelingen en constant verwonderd reageert op de meeste banale zaken. Zet een Xander daarbij en ik denk dat ie veiligheidshalve in die rol kruipt. Xander was tijdje geleden nog te gast bij die show van James en Gert, op zijn insta klonk dat toen ook niet als een feest en hebben ze hem ook wat in een hoek geduwd.

Ik zit aan de saaiste van het hele repertoire denk ik..

166 - Dirk Brosse

Jezus, hoe kan iemand zo gepassioneerd vertellen en tegelijk zo saai zijn :p

Ik skip indien ik de naam niet echt ken of die me weinig interesseert.

Die met Hettie Helsmoortel wel geluisterd onlangs, vond ik wel goed!
In het begin deed ik dat ook, maar nu beluister ik sowieso alles. Al moet ik er van de eerste 60 nog een 10-tal inhalen.. (Eens ik terug ben bijgebeend).

Ik heb er indertijd overgeslaan die achteraf toch topafleveringen bleken geweest te zin (bvb met de Romeo's)

Hoe luchtiger de aflevering, hoe irritanter den Agnew. Met zijn vervelende nies lachjes na zijn zoveelste slechte mop die niet valt.

Die met Jasper Posson en Vincent Voeten was heel vervelend. Zeker als Andries ook nog een paar Karolussen achterover gaat slaan.

Moet ook wel zeggen dat de afleveringen met onbekende gasten vaak verrassen.

Hoe luchtiger de aflevering, hoe irritanter den Agnew. Met zijn vervelende nies lachjes na zijn zoveelste slechte mop die niet valt.

Die met Jasper Posson en Vincent Voeten was heel vervelend. Zeker als Andries ook nog een paar Karolussen achterover gaat slaan.

Moet ook wel zeggen dat de afleveringen met onbekende gasten vaak verrassen.

Geef ik je wel gelijk in. Ben geen fan van Jasper Posson in feite, er wordt met élke mop overdreven hard gelachen, zelfs als ze heel mediocre (om niet te zeggen slecht) zijn. Misschien is dat iets afgesproken, supportive onder comedians.

Daarmee, het werd nogal opgehemeld over het feit dat hij al "Is er een dokter in de zaal" had gezeten, maar om dezelfde reden als hierboven beschreven vond ik dat een verschrikkelijk irritant programma. 😅

Geef ik je wel gelijk in. Ben geen fan van Jasper Posson in feite, er wordt met élke mop overdreven hard gelachen, zelfs als ze heel mediocre (om niet te zeggen slecht) zijn. Misschien is dat iets afgesproken, supportive onder comedians.

Daarmee, het werd nogal opgehemeld over het feit dat hij al "Is er een dokter in de zaal" had gezeten, maar om dezelfde reden als hierboven beschreven vond ik dat een verschrikkelijk irritant programma. 😅
Mjah over William Boeva moeten we blijkbaar ook doen alsof die niet gewoon een extreem matige cafetoogklapper is. De afleveringen met minder bekende mensen zijn inderdaad vaak fijner omdat er dan mensen met interessante zaken komen. Bovendien voelen ze zich niet verplicht om elke zin een grap te maken. Die Jasper Posson is daar ook goed in, bekijk zijn website maar. Een overvloed aan strontgrappen.

Het is een beetje een clubje dat elkaar schouderklopjes geeft, zoals de clan van VTM.

Alex zelf is ook veel genietbaarder wanneer hij wat meer toned down is.

Een Wouter Deprez kan in sereniteit zelf een show dragen, die heeft mij nog nooit het gevoel gegeven dat hij zich wilt bewijzen. Wim Helsen is ook zo iemand, die is gewoon zichzelf en dat is wat het is.

Terug
Bovenaan