Sinds kort gestart met deze podcast (zit ondertussen een 15-tal afleveringen ver).
Wat me opviel:
  • Alex heeft soms de neiging over zijn eigen ervaring met iets te praten (wat goed is), waardoor hij zijn gasten wat onderbreekt.
  • De vragen van Andries zijn wel leuk (ik heb vernomen dat hij meer en meer aan het woord komt later).
  • Soms is het onderwerp met een gast (bvb Otto Jan Ham) wat eenzijdig en zou ik wel wat meer willen horen.
  • Sommige afleveringen kijk je best via Youtube (Hot sauce testing) omdat je dat wel moet zien.
Over het algemeen wel leuke gasten/onderwerpen, ik heb nog maar een enkele aflevering geskipt omdat die me echt niet interesseerde.
 
Sinds kort gestart met deze podcast (zit ondertussen een 15-tal afleveringen ver).
Wat me opviel:
  • Alex heeft soms de neiging over zijn eigen ervaring met iets te praten (wat goed is), waardoor hij zijn gasten wat onderbreekt.
  • De vragen van Andries zijn wel leuk (ik heb vernomen dat hij meer en meer aan het woord komt later).
  • Soms is het onderwerp met een gast (bvb Otto Jan Ham) wat eenzijdig en zou ik wel wat meer willen horen.
  • Sommige afleveringen kijk je best via Youtube (Hot sauce testing) omdat je dat wel moet zien.
Over het algemeen wel leuke gasten/onderwerpen, ik heb nog maar een enkele aflevering geskipt omdat die me echt niet interesseerde.
Tip: geef iedere gast minstens 20 min. Meeste gasten die ik op voorhand weinig mee had waren verrassend interessant. Wellicht omdat ze iets vertelden wat voor mij allemaal nieuw was. En meestal zijn die gasten ook niet de beste vrienden van Alex, wat positief is.
 
Tip: geef iedere gast minstens 20 min. Meeste gasten die ik op voorhand weinig mee had waren verrassend interessant. Wellicht omdat ze iets vertelden wat voor mij allemaal nieuw was. En meestal zijn die gasten ook niet de beste vrienden van Alex, wat positief is.
Ik had het met name over een aflevering met Arie Komen (Nederlandse komiek) die over comics ging. Ik ben daar echt niet mee bezig dus was dat echt niet mijn ding.
De afleveringen over MMA (waar ik ook niets mee heb) heb ik dan wel allemaal beluisterd.
 
Tip: geef iedere gast minstens 20 min. Meeste gasten die ik op voorhand weinig mee had waren verrassend interessant. Wellicht omdat ze iets vertelden wat voor mij allemaal nieuw was. En meestal zijn die gasten ook niet de beste vrienden van Alex, wat positief is.
Is inderdaad wel een goeie tip. Probeer dat ook altijd te doen, en zo toch al enkele (onverwachte) pareltjes meegepikt. Alleen de afleveringen die specifiek over muziek (heavy metal) gaan skip ik meestal, want dat interesseert mij echt geen fluit.
 
Ik mis wel wat interessante gasten die mij iets kunnen bijleren. Ok, de B.V.s en hun levensverhalen is voor vele leuke luisterradio, maar ik heb daar weinig aan.
Dat interview over onze privacy op het internet en de maatschappij was dan voor mij ook de beste tot nu toe. Ik zou inderdaad ook liever hebben dat hij eens wat meer minder bekende mensen op bezoek vraagt met een interessant beroep.
Gelukkig heb ik nog Interne keuken voor dat soort gesprekken, maar die duren dan maar 20 min en blijf wat op mijn honger zitten.
 
Lecttrland.
Eerste keer dat ik één van hun podcasts uitzet.
Vond het geluid zeer storend (vaak niveauverschillen), waardoor je regelmatig met het volume moest spelen.
 
Lecttrland.
Eerste keer dat ik één van hun podcasts uitzet.
Vond het geluid zeer storend (vaak niveauverschillen), waardoor je regelmatig met het volume moest spelen.
Had ik al aan het begin door. Vorige live was een stuk beter en meer gefocust. Ik heb zo wel het gevoel dat deze podcast wat te groot is aan het worden. Je kunt ook maar een handvol interessante gasten uitnodigen in Vlaanderen en vanaf dan recycleren.
 
Lecttrland.
Eerste keer dat ik één van hun podcasts uitzet.
Vond het geluid zeer storend (vaak niveauverschillen), waardoor je regelmatig met het volume moest spelen.
Vooral Andries stond zeer stil.

Bij die lives wil den Alex precies nog meer opvallen, en dan nog wel met flauwe woordgrapjes. Zucht
 
Ik was een fan van het eerste uur maar ik vind de kwaliteit wat achteruitgaan. Weinig afleveringen die me echt geboeid hebben de laatste tijd.
Begint me meer en meer te storen dat Alex enorm vaak zen gasten onderbreekt om ze te on-uppen of zen eindeloos zen punt wil maken door hetzelfde of 3 verschillende manieren te zeggen.
 
Ja, misschien dat frequent optreden hem wel terug goed zal doen :p

Ik stoor me eigenlijk nog het meest aan al die anekdotes die maar blijven terugkomen. Ik snap dat je wel eens vergeet dat je in aflevering 87 dat ene verhaal al verteld hebt, maar sommige verhaaltjes lijken nu wel al 14 keer de revue gepasseerd bij Alex...

Nu ja, op zich niet zo verbaasd. Ik ken IRL ook wel een aantal mensen die 67x per jaar hetzelfde verhaal vertellen :p
 
Ja, misschien dat frequent optreden hem wel terug goed zal doen :p

Ik stoor me eigenlijk nog het meest aan al die anekdotes die maar blijven terugkomen. Ik snap dat je wel eens vergeet dat je in aflevering 87 dat ene verhaal al verteld hebt, maar sommige verhaaltjes lijken nu wel al 14 keer de revue gepasseerd bij Alex...

Nu ja, op zich niet zo verbaasd. Ik ken IRL ook wel een aantal mensen die 67x per jaar hetzelfde verhaal vertellen :p
Wist ge dat hij twee jaar achtereen aan studio herman teirlinck auditie heeft gedaan en dat Manu Kersting toen in de jury zat? :crazy:
 
Ik stoor me eigenlijk nog het meest aan al die anekdotes die maar blijven terugkomen. Ik snap dat je wel eens vergeet dat je in aflevering 87 dat ene verhaal al verteld hebt, maar sommige verhaaltjes lijken nu wel al 14 keer de revue gepasseerd bij Alex...

Nu ja, op zich niet zo verbaasd. Ik ken IRL ook wel een aantal mensen die 67x per jaar hetzelfde verhaal vertellen :p
Hij gaf zelf eerder al toe dat hij er vaak op betrapt wordt twee keer hetzelfde te vertellen
Hij heeft zelf het verhaal dat hij ooit aan een tankstation (of iets dergelijk) twee keer hetzelfde verhaal verteld heeft al in twee (of meer) verschillende afleveringen verteld :unsure:
 
Bijna alle afleveringen gezien en iedere gast heeft wel iets te vertellen en komt beter over dan ik er dikwils voorafgaand clichematig/vooroordelend over denk. Maar niet Jeroen Leenders ; wat een narcistische eikel blijkbaar.
 
Terug
Bovenaan