DiffieHM
Well-known member
Deze ga ik wsl skippen, als ik die 5 minuten bezig hoor heb ik goesting om mijn kop tussen de deur te steken.Bockie van Oiljst... smullen en strike liggen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze ga ik wsl skippen, als ik die 5 minuten bezig hoor heb ik goesting om mijn kop tussen de deur te steken.Bockie van Oiljst... smullen en strike liggen
al jaren een cultfiguur, bizar dat die nu op tv kwamDeze ga ik wsl skippen, als ik die 5 minuten bezig hoor heb ik goesting om mijn kop tussen de deur te steken.
Bockie van Oiljst... smullen en strike liggen

Yep, ook net eindelijk uitgeluisterd. Echt een topgast, en ook zeer sobere gastheren dit keerLang geleden dat ik zo genieten heb van een podcast als die met Dirk Brosse![]()

Sorry maar hoe sympathiek mss ook, ik kan daar niet naar luisteren.Die van vorige week was het eerste kwartier wat minder, maar daarna was het toch genieten.Ben afgehaakt vrees ik. Die van vorige week na 10 min stopgezet en ook geen behoefte om deze te starten. Misschien als er nog eens een gast is die volledig in mijn interesse ligt..
Als je tegen een Hollander zegt dat Milow een bedrijf is dat saaie mainstream muziek maakt zeggen ze 'nou en?'Edit: Nu weet ik weer waarom ik hem niet kan uitstaan, ben eens snel erdoor geskipt en elke seconde gaat het wel over hoe misprezen hij wel niet is of waarom de Belgen hem niet naar waarde schatten terwijl hij int buitenland daar helemaal geen last van heeft en iedereen hem o zo geweldig vindt
Dennis Xhaet toch wel een ongelofelijke betweter.De hosts van Friends of Sports op bezoek deze week. Was weer een goeike!
Ja, heeft ongetwijfeld veel 'tegenstanders', maar ik hoor die toch altijd graag bezig.Gilles zegt slimme dingen
Zijn er tegenstanders van Gilles. Heeft misschien een klein beetje een 'air' over zich, maar mij stoort dat niet. Daarnaast een uitstekende presentator en ook nog wat kennis van voetbal bij Sports late night.Ja, heeft ongetwijfeld veel 'tegenstanders', maar ik hoor die toch altijd graag bezig.
Ik dacht dat die toch ook wel wat negativiteit over zich heen kreeg in de beginperiode van De Mol (allé de reboot).Zijn er tegenstanders van Gilles. Heeft misschien een klein beetje een 'air' over zich, maar mij stoort dat niet. Daarnaast een uitstekende presentator en ook nog wat kennis van voetbal bij Sports late night.