Welcome to the AA

Welcome to the AA

Bockieeee :clap::clap:

De super grote chipsshow, over chips :clap:

Andries en Alex bij momenten wel enigszins storend, na al die wijntjes.

Bij die van Bockie toch paar keer hardop moeten lachen zenne haha.

* Alex met zijne pringles en dat da zo perfect in uw gehemelte past zoals een gebit.
* Bockie die zo keiserieus zit te vertellen over dat ie met het lampje van zijn gsm zijn kak zit te controleren 😂

Milow deze week 😭 Sorry maar hoe sympathiek mss ook, ik kan daar niet naar luisteren.
Das den eerste sinds lang dak ga overslaan.

Edit: Nu weet ik weer waarom ik hem niet kan uitstaan, ben eens snel erdoor geskipt en elke seconde gaat het wel over hoe misprezen hij wel niet is of waarom de Belgen hem niet naar waarde schatten terwijl hij int buitenland daar helemaal geen last van heeft en iedereen hem o zo geweldig vindt

Laatst bewerkt:
Ben afgehaakt vrees ik. Die van vorige week na 10 min stopgezet en ook geen behoefte om deze te starten. Misschien als er nog eens een gast is die volledig in mijn interesse ligt..

Ben afgehaakt vrees ik. Die van vorige week na 10 min stopgezet en ook geen behoefte om deze te starten. Misschien als er nog eens een gast is die volledig in mijn interesse ligt..
Die van vorige week was het eerste kwartier wat minder, maar daarna was het toch genieten.

Edit: Nu weet ik weer waarom ik hem niet kan uitstaan, ben eens snel erdoor geskipt en elke seconde gaat het wel over hoe misprezen hij wel niet is of waarom de Belgen hem niet naar waarde schatten terwijl hij int buitenland daar helemaal geen last van heeft en iedereen hem o zo geweldig vindt
Als je tegen een Hollander zegt dat Milow een bedrijf is dat saaie mainstream muziek maakt zeggen ze 'nou en?'

Vond het best aangenaam om te luisteren naar Milow. Het had misschien wel een klein half uurtje korter gemogen.

Nu eindelijk die van Stijn van de Voorde eens verder beluisteren.

Die van Dirk Brossé vond ik ook top.

Ja, heeft ongetwijfeld veel 'tegenstanders', maar ik hoor die toch altijd graag bezig.
Zijn er tegenstanders van Gilles. Heeft misschien een klein beetje een 'air' over zich, maar mij stoort dat niet. Daarnaast een uitstekende presentator en ook nog wat kennis van voetbal bij Sports late night.

Zijn er tegenstanders van Gilles. Heeft misschien een klein beetje een 'air' over zich, maar mij stoort dat niet. Daarnaast een uitstekende presentator en ook nog wat kennis van voetbal bij Sports late night.
Ik dacht dat die toch ook wel wat negativiteit over zich heen kreeg in de beginperiode van De Mol (allé de reboot).

Maar ja, bij een veel bekeken programma is dat waarschijnlijk altijd wel zo.

Vond em ook wel echt goed. Was wat verbaasd dat met Van Looy is omdat em vorige keer zo open was en ik em dat niet in deze context zag doen maar de goei verhalen en de sfeer in de zaal maakten het meer dan goed

Terug
Bovenaan