Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er heeft er ene toch het licht gezien.Die reclame werkt, want ik heb ze effectief gekocht na het horen van die reclame
Snap niet wat daar zo storend aan is, want ze brengen het wel op een leuke manier. Tis niet de 1000ste youtube video die gaat over "now over to our sponsor squarespace" . Sommige mensen storen zich toch overal aan.Begin me op Spotify wel te ergeren aan de reclame voor die lampen (ik vermeld bewust het merk niet) die nu ergens lukraak in het midden er wordt tussengeflanst. Akkoord als dit helemaal aan het begin of het eind is, maar nu vind ik het storend. Als dit blijft duren, zal het YT met Sponsorblock worden.
Akkoord, het is leuker gebracht dan doorsnee-reclame, maar het blijft storend zo plots in het midden. Ik vind reclame nu eenmaal vrij storend.Snap niet wat daar zo storend aan is, want ze brengen het wel op een leuke manier. Tis niet de 1000ste youtube video die gaat over "now over to our sponsor squarespace" . Sommige mensen storen zich toch overal aan.
Dan moet je toch een probleem hebben als je met de wagen rijdt, naar de radio luistert, naar televisie kijkt, een magazine leest, social media, ... ik heb op dit forum zelfs al reclame gezienAkkoord, het is leuker gebracht dan doorsnee-reclame, maar het blijft storend zo plots in het midden. Ik vind reclame nu eenmaal vrij storend.

Iedereen wel denk ik. Maar hoort nu eenmaal bij gratis content imo.Akkoord, het is leuker gebracht dan doorsnee-reclame, maar het blijft storend zo plots in het midden. Ik vind reclame nu eenmaal vrij storend.
Koen Schoors die pretendeert dat Duitslands goed bezig is met hun energiewende in het eerste half uur.
Kernenergie wordt ook even volledig onder de bus gegooid.
De waarheid zal ergens in het midden liggen maar hij lacht alle kritiek gewoon weg.
Deze aflevering ga ik niet uitluisteren.
dat doen ze altijden A+A gaven nul tegengas,
Alex probeert soms eens met zijn 'kga ff ambetant doen' of 'advocaat van de duivel'.dat doen ze altijd
Beweren dat Duitsland goed bezig is met hun energiewende zonder enig slecht woord is absurd.
Proficiat dat ze gigantisch veel geld hebben uitgegeven aan zonnepanelen/windmolens en 60% hernieuwbaar opwekken.
Maar uiteindelijk zijn ze factor 10 vervuilender dan Frankrijk.
![]()
![]()
Ah, maar hij zei dat groene energie goedkoop was!
![]()
In praktijk valt dat weer tegen.
Ik begrijp zijn idealisme en het zal waarschijnlijk wel de toekomst zijn.
Maar de huidige pijnpunten heeft hij weinig (of niet) belicht.
Al hun kerncentrales gesloten en dat wordt opgevangen door bruinkool, gas of import.Waarom is dit in Duitsland zo hoog? De resterende 20% die extreem vervuilend is of door de productie van de hernieuwbare bronnen?