Welcome to the AA

Welcome to the AA

Eenzijdig onderwerp deze week waar je af en toe wat diepgang en exitement miste, zeker als het over Everest ging. Maar wel een mooi kijk op het leven algemeen in het tweede deel van de episode. Over dat je maar 1 keer leeft en alles daaruit wil halen. Daar draaide het gewone vertellen echt om in passie.

Mijn favorieten:
FDSVD ('dat is beyond belief!')
Joost van Hyfte (de parenclubs :D )
Filip Joos
Joost Vd Casteele
Marcel Vantilt
Patje Krimson
Erik Van Looy (emotioneel momentje, daar)

en sowieso alles met Xander en Van Peel

bergbeklimster niet helemaal uitgezeten, was wel okee maar was niet helemaal mee met haar stem en motivatie + bergbeklimmen persoonlijk niet zo interessant
Ik ook niet. Algemeen kon de podcast mij na het 1e uur niet echt meer boeien. Haar opmerking over burn-out vond ik ook maar degoutant.

De afleveringen met Luk Wyns zijn ook schitterend. Deze week vond ik maar een beetje so-so. Ik hoop nog steeds op een aflevering met Michiel Hendryckx... Of Herman van Molle (op locatie in Zweden dan, de man heeft België achter zich gelaten).

Ik heb een aantal weken gemist vanwege tijdsgebrek en lees dat de persoon van de luchthaven en thrillerboeken wel boeiend zijn.

Hoe heten deze 2 personen?

Ah bon... Ik behoor nog tot de echte OG's
Als ik er uit de eerste 100 moet pakken zijn er genoeg legendarische. Aflevering 100 zelf natuurlijk met Xander de rycke en die wetenschapper, die met Franky Desmedt-Vandamme, dat met die pepers proeven,...

Meer recent vond ik de aflevering met Jan Verheyen ook wel goed: zowiezo iemand die boeiend kan vertellen en het was wel interessant om ook eens zijn origin story te horen en hoe hij toch ook een beetje gepionierd heeft in zijn vakgebied in Vlaanderen.

Julian de Backer. Die is al eens langsgeweest en toen vond ik het niet wow. Ik zou toch eens graag interessantere gasten zien.

Julian de Backer. Die is al eens langsgeweest en toen vond ik het niet wow. Ik zou toch eens graag interessantere gasten zien.
Dit was vooral leutig voor henzelf. Al ben ik onder de indruk van die Julian zijn parate kennis/geek gehalte. Natuurlijk beperkt tot zijn interessegebied, zoals hij zelf aangaf.

Terug
Bovenaan