Wees een deugniet in Shin-chan: Me and the Professor on Summer Vacation

Het oudere publiek onder ons herinnert zich wellicht wanneer Shin-chan destijds op Kanaal Twee werd uitgezonden, maar op een gegeven moment ontvingen we jammer genoeg geen nieuwe afleveringen meer van deze komische animatieserie. In Japan en andere landen (zoals Spanje) bleef de lastige peuter echter razend populair, waardoor hij de hoofdrol speelde in nagelnieuwe seizoenen en meerdere filmen. Spellen keurde men eveneens goed en dit is vandaag een relevant gegeven: uitgever Neos Corporation en ontwikkelaar Millennium Kitchen kondigden recent namelijk aan dat het nieuwste videogame-exemplaar, welke een tijdje geleden reeds in het oosten verscheen, alsnog in westerse gebieden zal verschijnen!

Shin-chan: Me and the Professor on Summer Vacation – The Endless Seven-Day Journey, dat is de naam van het spel dat men vanaf augustus dit jaar via de Nintendo Switch en de PlayStation 4 zal verkopen. Een ideale datum, want Shin-chan gaat (samen met de rest van zijn familie) tijdens de zomer op visite bij één van de jeugdvrienden van zijn vader. Wanneer de familie ginds arriveert, worden ze echter benaderd door een vreemde man die hen een net zo bizarre camera overhandigt, wat voor Shin-chan het perfecte smoesje is om deze nieuwe buurt zonder zorgen te verkennen. Gedurende zijn vakantie ontmoet Shin-chan niet alleen de bewoners van deze streek, maar ook nog vreemde wezens die hij thuis niet zou terugvinden, zoals een gigantische creatuur dat hij 's nachts op de horizon zag en waarnaast hij die eerder vermelde man toevallig ook zag staan. Een vreemde situatie, en er zullen nog meer van zulke omstandigheden gebeuren des te meer je exploreert ...

Ga vissen, vang insecten, help de lokale bevolking en beleef pret met bijvoorbeeld gezelschapsspellen zoals Dinosaur Showdown; dit en meer zijn de essentiële ingrediënten voor de digitale zomervakantie die je in Shin-chan: Me and the Professor on Summer Vacation – The Endless Seven-Day Journey kunt beleven. In-game plaatjes en extra informatie kun je op de officiële website terugvinden, en helaas weten we momenteel niets over hoe exact men het spel hier gaat distribueren. In Japan lanceerde men destijds namelijk zowel digitale als fysieke exemplaren, maar wij moeten nog even wachten voor definitieve duidelijkheid. Tot slot zal deze release meerdere talen ondersteunen voor de tekst en de ondertitelingen, hoewel de personages enkel met Japanse stemmen vertolkt zullen worden.

Shinchan_Me_and_the_Professor_on_Summer_Vacation_June_22_N_01.png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan