Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 36 22,8%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 67 42,4%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 35 22,2%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 25 15,8%

• Totaal aantal stemmers
    158
Niet gaan slapen, Spanje Portugal eerste pintje op café. En dan ging het enkel maar crescendo. Uiteindelijk in ovvervolle Bar du Matin geweldig genoten. Dikke sfeer natuurlijk ook. Rond 5u gaan slapen na ongeveer 22u wakker te zijn geweest. Wa nen dag 😂

Voormiddag verlof gepakt en tot 12u geslapen, dafalgannetje en getelewerkt. Vrijdag opnieuw van da

Onze Obelix was er terug bij. Ik ken zo iemand met 3 miljoen euro erfenis, voor hetzelfde geld is hij in dezelfde situatie. Ik zou sowieso exact hetzelfde doen, de wereld rondtrekken van sportevent naar sportevent en zo de wereld zien 🙏🙏🙏

Onze Obelix was er terug bij. Ik ken zo iemand met 3 miljoen euro erfenis, voor hetzelfde geld is hij in dezelfde situatie. Ik zou sowieso exact hetzelfde doen, de wereld rondtrekken van sportevent naar sportevent en zo de wereld zien 🙏🙏🙏
Das een zaakvoerder heb ik mij laten vertellen

Bon, uiteindelijk heel content dat ik ben opgebleven deze nacht voor de match. Maar als er een ding duidelijk is geworden, dan is het dat een nachtje doordoen a young man’s game is. Echt heel de dag half brak en stikop rondgelopen.

Bon, uiteindelijk heel content dat ik ben opgebleven deze nacht voor de match. Maar als er een ding duidelijk is geworden, dan is het dat een nachtje doordoen a young man’s game is. Echt heel de dag half brak en stikop rondgelopen.
Hier ook, geweldig onproductieve dag 😅. En nu net een dutje in de zetel gedaan. Nog padellen en men bed in.

Enkele weken geleden op een trouwfeest gehoord van een reclame-dude dat die tegenwoordig is ingehuurd door de voetbalbond en dus op hun kosten al die reizen kan en mag doen.

Hij noemde het zelf 'schermzuigers' die ingehuurd worden om de voetbalbond en het Belgisch voetbal in een positief daglicht te stellen.

EDIT: was trouwens ook het geval met 'WK-babe' Axelle Despiegelaere.

Terug
Bovenaan