Enj0i^
Active member
hahhahahahahaha :')
Oh wat een match, zo blij met deze uitslag man.
Gerechtigheid.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahhahahahahaha :')
Zette heel vaak de paslijn af naar de rechtsback waardoor er veel over links moest waar Castagne heel sterk stond te verdedigen En druk zetten deden we in de 2de helft gewoon niet. Lukaku 0 keer druk gezet. Was duidelijk de opdracht niet. Stond aanvallend vaak helemaal alleen maar de cross passen kwamen er niet of niet aan. En zit ook met niet veel vertrouwen op dit momentbekijk die invalbeurt eens terug en enkel letten op waar Doku loopt. Zo vaak in niemandsland bij balverlies. Zet geen druk, laat zijn man lopen en gaat niet in duel.
Ik irriteerde mij kapot. Voor mij is Doku verdedigend altijd een verzwakking en aanvallend momenteel te weinig. Dan kan je van de andere flankspelers, inclusief Moreira, een beter rapport voorleggen.
Ik vond het voor mezelf wel een slecht idee om een wekker te zetten. Ik was helemaal van de kaart toen die afging en na de match klaarwakker. Bij de volgende match zo laat blijf ik gewoon op.
Niemand zou zichzelf zo in de voet schieten om een statement te maken.De Amerikaanse bond/spelers/Pochettino hadden ook een duidelijk signaal kunnen geven dat FIFA hier iets schandalig deed, dat ze er zelf niet om gevraagd hebben en door Balogun gewoon in de tribune te zetten. Ze hebben dat allemaal niet gedaan en Pochettino verdedigde de beslissing van de FIFA zelfs.
En ze hadden maar niet op die oetlul van een president moeten stemmen.

Misschien moet koning Filip eens naar de dokter bellen.Onana gescheurde kruisband
Iran, Kaapverdie, Iraq, Curaçao,... Zaten er allemaal langer in dan Italië. Nietszeggende statistiek dusNog 8 landen over en België is er 1 van
We zitten er langer in dan Brazilië en Portugal!

Beetje zonde om speciaal om te staan om maar 1 helft te bekijken. Maar zoals een echte ambtenaar is half werk voldoende natuurlijk.Ik ben rond 21u45 gaan slapen, opgestaan om 1u50 en dan om 3u er terug in tot 7u. Dat viel erg goed mee.
Als ambtenaar haal ik de rest overdag gewoon in natuurlijk, voor een werkmens is dat mss moeilijker.

Beetje zonde om speciaal om te staan om maar 1 helft te bekijken. Maar zoals een echte ambtenaar is half werk voldoende natuurlijk.![]()
juist, t was tot 4u. Goed dat er nog ene scherp staat, ook al is het in zijn verlof
.Ik heb mijn rustdag in de bergen zo ingepland dat ik vandaag kon uitslapen. Bleek dat geen enkele Franse post die match hier uitzond op tv dus het is twee uur op smartphone kijken geworden.juist, t was tot 4u. Goed dat er nog ene scherp staat, ook al is het in zijn verlof
.

Sterke vaststelling!Nog 8 landen over en België is er 1 van
We zitten er langer in dan Brazilië en Portugal!
KennerKom, geen negativiteit. CDK gaat ontploffen, Onana gaat de match van zijn leven spelen, Courtois houdt de netten droog.
Droog 0-4, dag en bedankt!
DOORGAAN! KAPOTMAKEN!