Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 36 22,8%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 67 42,4%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 35 22,2%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 25 15,8%

• Totaal aantal stemmers
    158
bekijk die invalbeurt eens terug en enkel letten op waar Doku loopt. Zo vaak in niemandsland bij balverlies. Zet geen druk, laat zijn man lopen en gaat niet in duel.

Ik irriteerde mij kapot. Voor mij is Doku verdedigend altijd een verzwakking en aanvallend momenteel te weinig. Dan kan je van de andere flankspelers, inclusief Moreira, een beter rapport voorleggen.
Zette heel vaak de paslijn af naar de rechtsback waardoor er veel over links moest waar Castagne heel sterk stond te verdedigen En druk zetten deden we in de 2de helft gewoon niet. Lukaku 0 keer druk gezet. Was duidelijk de opdracht niet. Stond aanvallend vaak helemaal alleen maar de cross passen kwamen er niet of niet aan. En zit ook met niet veel vertrouwen op dit moment

Ik vond het voor mezelf wel een slecht idee om een wekker te zetten. Ik was helemaal van de kaart toen die afging en na de match klaarwakker. Bij de volgende match zo laat blijf ik gewoon op.

Ik vond het voor mezelf wel een slecht idee om een wekker te zetten. Ik was helemaal van de kaart toen die afging en na de match klaarwakker. Bij de volgende match zo laat blijf ik gewoon op.

Ik had mijn wekker gezet om 1u55. Die heeft blijkbaar 1 uur liggen afgaan en snoozen, en ik zou die verschillende keren uitgedrukt hebben. Uiteindelijk heeft mijn vriendin die dan afgezet. Ikzelf weet hier helemaal niets meer van.

Dan om 6u wakker geworden en de match uitgesteld gekeken. Wist gelukkig nog niets van het resultaat.

Ik ben rond 21u45 gaan slapen, opgestaan om 1u50 en dan om 3u 4u er terug in tot 7u. Dat viel erg goed mee.

Als ambtenaar haal ik de rest overdag gewoon in natuurlijk, voor een werkmens is dat mss moeilijker.

Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk best te doen met de Amerikaanse spelers. Het was een redelijk elftal in een makkelijke poule, en goed genoeg om het in de eerste knock-outwedstrijd op te nemen tegen Bosnië. Verliezen van België zou geen verrassing zijn geweest; wij zijn immers een veel betere ploeg. Maar Trump wist een voorspelbare, weinig opzienbarende wedstrijd te veranderen in een aanleiding voor wereldwijd feestvertoon en hoongelach. Trump beroofde het Amerikaanse team van de waardigheid die ze hadden moeten ervaren bij de afsluiting van hun sportieve avontuur.

De Amerikaanse bond/spelers/Pochettino hadden ook een duidelijk signaal kunnen geven dat FIFA hier iets schandalig deed, dat ze er zelf niet om gevraagd hebben en door Balogun gewoon in de tribune te zetten. Ze hebben dat allemaal niet gedaan en Pochettino verdedigde de beslissing van de FIFA zelfs.

En ze hadden maar niet op die oetlul van een president moeten stemmen.

De Amerikaanse bond/spelers/Pochettino hadden ook een duidelijk signaal kunnen geven dat FIFA hier iets schandalig deed, dat ze er zelf niet om gevraagd hebben en door Balogun gewoon in de tribune te zetten. Ze hebben dat allemaal niet gedaan en Pochettino verdedigde de beslissing van de FIFA zelfs.

En ze hadden maar niet op die oetlul van een president moeten stemmen.
Niemand zou zichzelf zo in de voet schieten om een statement te maken.

Ondertussen op het werk aan koffie nummer 7 bezig...
Heel kleine oogjes maar die worden gecompenseerd door een gigantische smile 🤩

Opgestaan om 1u50 en mij volledig aangekleed zodat ik, mocht het tegenzitten zoals de vorige match, kon gaan wandelen met de hond om mijn bijgelovigheid te ondersteunen en de ploeg zo erdoor te sleuren.
Dat bleek dus voor niks nodig te zijn want ik heb het beest enkel wakker gemaakt door 4 keer te roepen en 1 keer te vloeken.

Vooraf snapte ik het plan van Rudi weer niet maar ik heb al geleerd dat die mens zijn wegen ondoorgrondelijk zijn. Alles klopte gewoon. Doodzonde van Onana zijn blessure want die was, samen met Raskin, een masterclass in druk zetten aan het geven. Voor de rest toch echt heel weinig aan te merken aan de ploeg.

Het rationele in mij weet dat Spanje het eindstation zal worden. Die hebben tonnen meer kwaliteit om aan die druk te ontsnappen en geven achteraan ook niks weg. Maar voetbal is niet altijd rationeel, de beste wint niet altijd. Een flater achteraan en een wereldprestatie van onze verdediging en we staan even ver als in 2018. Dat had ik vooraf gezien nooit durven dromen.

Ik ben rond 21u45 gaan slapen, opgestaan om 1u50 en dan om 3u er terug in tot 7u. Dat viel erg goed mee.

Als ambtenaar haal ik de rest overdag gewoon in natuurlijk, voor een werkmens is dat mss moeilijker.
Beetje zonde om speciaal om te staan om maar 1 helft te bekijken. Maar zoals een echte ambtenaar is half werk voldoende natuurlijk. :unsure:

Op congé in Frankrijk met een stuk in men kloten gaan slapen rond 23u, wekker gezet om 1u50.

Los doorgeslapen en van zelf om 5u58 wakker geworden.

Direct uit men bed gesprongen, iPad genomen en om 6u de herhaling gezien.

Wat een match :love:

Direct gefacetimed met mijn familie in de States en blij dat ze waren.

Ze wonen zelf in een vrij democratische streek en de meerderheid daar van de locals wou toch ook dat België won.

:cool: juist, t was tot 4u. Goed dat er nog ene scherp staat, ook al is het in zijn verlof :oi22:.
Ik heb mijn rustdag in de bergen zo ingepland dat ik vandaag kon uitslapen. Bleek dat geen enkele Franse post die match hier uitzond op tv dus het is twee uur op smartphone kijken geworden. :unsure:

Mijn lief zei dat ik zot was, totally worth it though.

Terug
Bovenaan