Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht exact hetzelfdeVDB, laatste waarschuwing, stop met jinxen jongen

Sorry, maar het is nu niet de moment om spelers vertrouwen op te laten doen. Zeker niet als ge ziet dat Trossard en Lukebakio gewoon een zeer goede match spelen.
Ik zie echt geen reden om het vertragende spel van Doku in te brengen op dit moment.
Ik vind die dat prima doen daar in de studioIdeaal dat Ruben Van Klucht de show doet, tijd om Spanje Portugal samenvatting te bekijken.
België heeft onder voorbehoud gespeeld dus telt nietWelk excuus gaat de USA uit hun hoed toveren om hier een uitleg aan te geven?

Da’s echt iets hatelijks aan VDB.VDB, laatste waarschuwing, stop met jinxen jongen
Ik zie Trump zelf nog zeggen dat zijn eigen land gediskwalificeerd had moeten worden en dus de uitslag van de Belgen ongeldig is.België heeft onder voorbehoud gespeeld dus telt niet![]()
Trust Rudi eh.Bon, Rudi en ik weten hoe het moet
Nu weer zo'n goeie actieTielemans beestige match
Ah, dat Balogun, ondanks een rode kaart, op het veld stond!Welk excuus gaat de USA uit hun hoed toveren om hier een uitleg aan te geven?
Jup, die vrije trap waar de US op scoort was bedenkelijk maar voor de rest niks op aan te merken imo.De scheids wel echt goed vandaag. Mag ook gezegd worden