Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 36 24,5%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 62 42,2%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 32 21,8%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 22 15,0%

• Totaal aantal stemmers
    147
Ik weet niet, maar bij elke ploeg die wat druk zet dan zakken we serieus in. En we hebben nog niet tegen sterke ploegen moeten spelen op dit tornooi.

Hoe machtig goed is dit eigenlijk. In de VS met alles wat er gebeurd is, stadion vol Amerikanen. En dit doen. Mogen fier zijn op onze ploeg. Wat er ook gebeurt.

Ondanks het feit dat CDK een dijk van een match speelt, is dit wel het moment om een Lukaku te brengen om de moraal van de Amerikanen helemaal te breken. Of inderdaad Pardo om de ruimte te gebruiken

Het feit dat we al een wisselmoment gebruikt hebben speelt ook mee vermoed ik.

Ondanks het feit dat CDK een dijk van een match speelt, is dit wel het moment om een Lukaku te brengen om de moraal van de Amerikanen helemaal te breken. Of inderdaad Pardo om de ruimte te gebruiken
Pardo op de flank en Lukaku in de spits en kapot counteren met die ruimte die er is/komt.

Effe in de veronderstelling dat alles goed afloopt...
Het wordt met de dag moelijker om een type ploeg te zetten he 😅
Doku zou onze sterspeler worden... is er nog niet kunnen doorkomen dit WK.
Aan Lukaku werd getwijfeld maar telkens ingevallen met fameus wat impact.
CDK heeft in de poules amper iets laten zien, maar scoort er nu 2.
Vanaken leek van de middenvelders degene die het minst kans maakte om ge spelen... maakt hier de 1-3.

Heh, zet maar eens 11 namen op een papier als de vorm van de dag ZO doorslaggevend is 😅

Stel je voor dat Frankrijk 1-3 voorstaat en ze brengen dan na 60 minuten Mbappé en Olisé in. Zo moeten de Amerikanen zich nu toch voelen...

Terug
Bovenaan