Wat zijn jouw favoriete chips?

Ik denk dat ik 1 van de weinige ben die salt and vinegar chips eet hier.
Nope die lust ik ook wel graag.

En inderdaad in België is de UK versie te koop in de Britse winkel 'Stonemanor' (Everberg).
Wij doen daar om de 2-3 maanden inkopen.
 
Ik kan me ook ziek eten aan Cheetos.
Heb het gevoel dat er bij Cheetos geen middenveld is. You hate them or you love them.
 
Kent er iemand nog Doritos Cajun Salsa? Groene zak, ik praat hier gemakkelijk over 20 jaar terug. Dat was de beste chips ooit. Eeuwige dankbaarheid als iemand een soortgelijkse chips kent en waar ik het kan kopen.
 
Ik eet niet zo dikwijls chips maar als ik er eens meeneem zijn het altijd deze. (Delhaize)
Ze hebben een aantal verschillende smaken maar het zijn deze waar ik niet kan van blijven.

550x767.jpg
 
Doritos Sweet chili pepper is hier top 3, als het een zak is waar ze goed donker uit zien met veel flavour dust is het nummer 1 voor mij.

Maar vorige keer een slechte zak met toch wel wat bleke in en wat weinig coating, dan is het voornamelijk een mais avontuur op je smaakpallet.
 
Ik eet niet zo dikwijls chips maar als ik er eens meeneem zijn het altijd deze. (Delhaize)
Ze hebben een aantal verschillende smaken maar het zijn deze waar ik niet kan van blijven.

550x767.jpg
Je hebt van dat merk ook chips met Camembert smaak en hoewel ik Camembert wel lekker vind vond ik dat toch niet bepaald een goeie combo.
 
Ik sluit me aan bij de Sweet Chili Doritos. Enkele jaren geleden was die overigens nog veel lekkerder: pikanter en minder zoet.
 
De Fuego lijkt me pikanter dan de meeste chips hier op de markt, maar wel goed doenbaar als je wat pikant eet. Wat heel Mexicaans is, is de combinatie met limoen, wat alles ook wat zoet-zuur maakt.
Chip + zure room + gesnipperde rode ui + jalapeno/chipotlepeper + koriander + limoen. Zoiets?
 
Sinds kort Lay's Max Red Sweet Chilli ontdekt.
Doet me denken aan hunne Hot Wok Sweet Chili van vroeger. :drool:
 
Terug
Bovenaan