Wat zijn jouw favoriete chips?

Momenteel Pringles Flame Spicy BBQ; vroeger de Hot & Spicy, maar volgens mij is daar iets aan dat recept veranderd want dat smaakt zo goed niet meer.

Ben echter nog steeds op zoek naar een goed alternatief voor de Hot Wok Chilli chips. :drool:
138767015_3618710161582068_2613109092761057567_n.jpg

Toevallig gekocht in de Action maar helaas nog niet ergens anders kunnen vinden: Lays Super Chips Deep American BBQ

Heerlijk :love2:

Wat maakt eigenlijk de "drang" om de zak leeg te eten vraag ik me soms af.

De "poeierkes" die er opzitten of "het gekraak" ?😊

Wat maakt eigenlijk de "drang" om de zak leeg te eten vraag ik me soms af.

De "poeierkes" die er opzitten of "het gekraak" ?😊
vet, suiker maar vooral het zout dat inwerkt op ons beloningscentrum en dopamine-vrijgave stimuleert. Dat hebben we ondertussen ook geassocieerd met het gekraak van de chips, dus ook het gekraak zelf zorgt ervoor dat we door blijven gaan.

vet, suiker maar vooral het zout dat inwerkt op ons beloningscentrum en dopamine-vrijgave stimuleert. Dat hebben we ondertussen ook geassocieerd met het gekraak van de chips, dus ook het gekraak zelf zorgt ervoor dat we door blijven gaan.
Daarom dat geribbelde chips ook beter is! 😍🤤

Zoute chips van de Lidl (dikker en zouter dan de meesten)
Pickles van de Carrefour (de rest is te zoet)
Twiglets :drool::drool::drool:
& die McEnnedy supersize peanut flips van de Lidl kan ik ook wel smaken.

Croky Special
Croky Pickles
Pringles Hot & Spicy
Pringles Texas BBQ Sauce
Ringlings ("De beste chips ooit gemaakt!" - Franky Loosveldt)
Lays Mexican Pepper & Cream

Dat is bij mijn vrouw dus wel. Met zoute chips heb ik aan een halve zak meestal wel voldoende, maar specialere smaken ben ik sneller beugegeten.
Ik hoor dat veel, de drang om heel de zak op te eten.

Zelf kan ik makkelijk een chip of 10 eten en stoppen. Maar ik eet dat eigenlijk niet veel omdat ik dat als cheat zie. En ik cheat liever met andere brol.

Terug
Bovenaan