Wat zijn jouw favoriete chips?

Vroeger vond ik Croky milanese heerlijk, spijtig dat ze die niet meer maken.

Nu heb ik die sensations wel graag met sweet chili of die onion + sour cream

Croky of Lays Bolognaise :oi22:

Maar er is een speciaal plaatsje in mijn hart voor nacho's in het algemeen en dan liefst vers, als gerecht met guacamole enz.

Peper en zout van Lays, gewone zoute van Lays en sinds kort ter afwisseling de oven baked Mediterraans van Lays. Maar eet eigenlijk zelden chips :D Liever koekjes MET chocolade :)

peper en zout ribble chips van Pirato maar ook gewoon zout of paprika kan je me altijd een plezier mee doen.
En als ultieme combo: ne warme chocomelk met paprika chips om te vreten :love:

Recent de Lays Oven Baked Barbecue gegeten. Die vond ik wel goed.
En een keer Pringles geprobeerd, de Original en Salt & Vinegar. Smaakten ook wel.

Hier toch weer gewoon Lays zout de laatste tijd. Niet die met ribbels maar de gewone.

Heb sowieso zout & peper nog graag en dan die deep ridged sweet chili vindk ook wel top.

Peper en zout super chips (met ribbels) van Lays
Gewone zout of paprika chips van eender welk merk, maar neem meestal Lays.
Bugles met Chavroux kaas.

Maar eigenlijk lust ik zo goed als alle chips wel :p

LayTapiocaChipsSpicyLarbFlavor70g1_1296x.jpg

Lays chips met Laab smaak.

Ik blijf zweren bij Everyday zoute chips. Véél goedkoper én veel beter dan de premiummerken. Speciale smaken vind ik wel oké, maar die ben ik snel beugegeten.

Ik blijf zweren bij Everyday zoute chips. Véél goedkoper én veel beter dan de premiummerken. Speciale smaken vind ik wel oké, maar die ben ik snel beugegeten.
Ik vind de zoute chips van het Delhaize huismerk ook wel te pruimen. Gegarandeerd teleurstelling bij mijn vrouw dat ik simpele zoute chips mee heb, maar dat is inderdaad een smaak die lekker blijft. De peper en zout van het huismerk doen me denken aan mijn jeugd, toen ik al eens op de zolder kroop om tv te kijken met zo'n Aldi piratos peper en zout zak.

Doritos, die zwarte zakken. Maar die liggen niet altijd op voorraad hier in de winkel.
Grills, cheetos, peper & zout, pringes hot & spicy, onion rings, ... kan ik ook best wel pruimen :)

Mijn all time favorite wordt al even niet meer gemaakt, Croky Milanese:

299995826_173015465250159_8147184934385073150_n.jpg

Momenteel zou ik gaan voor een Lays Patatje Joppie of Pickles. En een AH/Delhaize Zout. Allen in Ribble variant.

Terug
Bovenaan