Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ajuinchips, het beste wat er ooit gemaakt is!Cheetos Ringlings (omdat Franky Loosveld het zegt!)
Paprika mag je me hier bijrekenen of gewoon croky paprika![]()
Basic, zonder te basic te zijn.
Loaded nacho's met jalapeños.

Mijn favoriete zijn Peper en zout, Paprika en Doritos.
Soms eens een nacho cheese met bijhorende stinkende vingers, soms de paprika, maar gisteren waren het de zweet chili pepper. Super lekker.Deze waren hier thuis ook populair omdat ze bijna zo pikant waren als de Mexicaanse variëteiten, maar volgens mij niet meer te vinden:
![]()
Nog nooit gezien persoonlijk. Dorito's heeft wel sweet chili chips. Lay's heeft Thai Sweet Chili. Boni ook.Wij wonen momenteel in het buitenland en komen binnenkort terug, intussen is mijn vrouw hier verslaafd geraakt aan deze lekkernij.
Is dit in de belgische supermarkt ook vlot verkrijgbaar? Foto komt precies niet goed door.
Sunbites Grain Waves Sweet Chilli Chips
![]()
Deze waren hier thuis ook populair omdat ze bijna zo pikant waren als de Mexicaanse variëteiten, maar volgens mij niet meer te vinden:
![]()

Over laatst ook zo'n zak herrs carolina reaper cheese stix gekocht, samen met goldfish crackers en cheetos flamin hot cheese stix.Crocky Bolognese en Herr's Carolina reaper. Van die laatste vreet je niet de hele zak ineens uit.