Party/Festival Wat was jouw laatste concert voor de coronacrisis?

Kölsh in de Waagnatie in Antwerpen ergens midden december 2019 geloof ik. Epische set, als dit mijn laatste party ever was, dan kan was het een afscheid in schoonheid :unsure:
Ben daar ook geweest, maar in 2018 denk ik :)

Laatste echte feest waar ik naartoe ben geweest was denk ik "Extrema Noir" in Kompass Klub December 2019 (met o.a. ARTBAT, Joris Voorn, Andhim, Joyhauser)
 
Jep, 2018 was ik daar ook. Toen heeft hij ook effectief een set van 10u alleen gedaan. Dat was nog meer insane 🥳

Set staat trouwens op zijn soundcloud

Idd! Was wel genieten die set. Maar toch niet van begin tot eind getrokken hoor :p Was het in 2019 eigenlijk uitverkocht? Dacht dat de ticketverkoop niet zo vlot verliep als het jaar ervoor. Spijtig wel want je krijgt niet iedere week zo'n DJ sets in België 😅
 
M'n laatste concert was op 02/02/20 Sabaton in het Sportpaleis.
Was echt een topconcert.
Ondertussen is het ook al weer een jaar geleden.
 
Ik kan niet onder woorden brengen hoe hard ik het mis om in de rij te staan voor de wc en voor bier en met veel te veel volk rond mij naar een optreden te kijken en steeds van plek te moeten veranderen omdat er een lange ons zicht blokkeert. Ik wil dat terug.
 
Gewoon het gevoel van live muziek... Heb wel nog wat coronaproof optredens gezien, maar dat was niet hetzelfde.
Pas op, ik heb in de zomer een paar heel knappe en sfeervolle dingen gezien op muzikaal vlak. Portland, Sioen, Flip Kowlier en Absynthe Minded...gewoon unplugged op gitaar. Erg klein en intiem allemaal.


Maar dat gevoel van samenhorigheid en de reactie wanneer een band een grote hit inzet, alle toeters en bellen...dat blijft toch buiten categorie.
 
Graspop 2019.
Normaal editie van 2020 ook.

Wil wel naar Parkway Drive,maar vermoed dat april (06/04/2021) ook niet gaat lukken.
 
Was op erasmus in madrid toen alles begon voor mij was het ' the bay area strikes back tour' met exodus testament en death angel in palacio vistalegre. Herriner mij vooral de PA die het begeeft bij Exodus waarna Gary Holt roept ' you guys are so fucking metal you blew up the PA' de man een soundcheckske doet met wat naar Van Halen neigende improvisatie en de band de onderbreking compenseert met een cover van Motorbreath van Metallica
Heb deze tour gezien in de AB op 11 maart. Die avond/nacht is alles op slot gegaan. Ze speelde normaal de dag erna nog ergens in DE. Dikke show van de 3 bands. Exodus nog het meest imo.
 
Terug
Bovenaan