Party/Festival Wat was jouw laatste concert voor de coronacrisis?

5 februari, Boy & Bear in de Roma. Ben niet echt fan, maar dat was met de vriendin.

Normaal was het Angel Olsen op 7 februari geweest, maar daar stak het personeelsfeest op mijn nieuwe job een stokje voor en ik dacht haar tijdens de festivalzomer wel eens mee te pikken. :(
 
Mayhem in Biebob - november 2019. Heb er negen of tien jaar moeten op wachten tot ze terugkwamen naar België.
Stelden hun laatste plaat voor. Jammer genoeg geen Ordo Ad Chao-nummers :(. Anderzijds was het einde met wat nummers uit hun eerste EP een geslaagd einde met Attila die losging.
 
The Murder Capital in de Botanique ergens in februari. Had eerlijk gezegd iets meer verwacht van de band zelf, maar het publiek (of toch de mensen rondom mij) zullen mijn ervaring iets te negatief beïnvloed hebben.

Laten we hopen op snel weer wat live muziek in ons leven, ik ben mijn koptelefoon beu.
 
Ik dénk Ancienne Belgique voor Fit For A King + As I Lay Dying + Unearth + Chelsea Grin. Oktober 2019, dus mogelijk toch nog iets erna, maar ‘t is mij dan toch niet bijgebleven :unsure:
 
Shame on me maar ben januari 2020 nog naar the jonas brothers geweest in london. Twas van te moeten vermits men toenmalige vriendin al jaren fan is van hen en ze die kost wat kost wou zien 😂
 
Napalm Death - 16/02/2020 - Trix Antwerpen

Toevallig dat Napalm Death ook 1 van mijn allereerste optredens was in 2005. 't voelt al een jaar aan alsof het het laatste kan geweest zijn... :(
 
Mark Lanegan in het CC Hasselt in december 2019. Daarvoor was het Deerhunter in MOD eind augustus 2019 ofzo?

Was ik maar meer naar concerten gegaan toen het nog kon...
 
Beetje bumpen.

Binnenkort kan ik naar een uitgesteld concert gaan zien in de AB, maar mijn plaats van vertrek is veranderd waardoor ik niet met het OV kan gaan. Dus, met de wagen naar de AB vanuit Limburg: tips/plan van aanpak, iemand? Het lijkt me dat ik best ergens aan een randparking kan parkeren en vervolgens met de metro naar de AB kan, maar geen idee welke parking dan het best is.
 
Voor de coronacrisis was dat al geleden van 2009 - Lily Allen.

MAAR tijdens de coronacrisis heb ik ook een optreden bijgewoond vorig jaar van yeule. Volgens mij één weekje voor alles op slot ging (hoewel concerten van Niels Destadsbaeder toch nog mochten doorgaan in dat weekend erna).
 
Pentagram (met in het voorprogramma Kadavar) in Keulen in 2012. Geweldig! 😎

Volgende keer wel oordoppen gebruiken... :unsure:
 
Voor de coronacrisis: Wolvennest, The Ruins of Beverast, Dread Sovereign en Saturnalia Temple in de AB op 29/02/2020
Vorig jaar ook nog Desertfest meegepikt in oktober toen de restricties even wat minder waren
 
Terug
Bovenaan