iamhollywood
Well-known member
Dat is de babyfoon die wij inderdaad ook op het oog hebben. Hadden jullie ook niet recent gebouwd? Heb je goede verbinding? Onze nieuwbouw is een bunker, op bepaalde plaatsen vrij slechte wifiverbinding, heb de papa (ook een IT’er) alvast de opdracht gegeven te zorgen voor een verbeterd wifi-netwerk tegen de komst van de babyWij hebben 2 luieremmers en nu mijn vriendin opnieuw zwanger is, komt er waarschijnlijk nog een 3de emmer bij zodat er op elke verdieping 1 staat. Belangrijk is dat je een groot model neemt waar een gewone vuilniszak in kan, want bij die modellen waar de luier in een zakje gewikkeld wordt via een draaibeweging, ben je verplicht om hun dure vuilniszakken te kopen wegens het unieke formaat. Staar je dus niet zomaar blind op de aankoopprijs van de emmer zelf. De sasfunctie om geurtjes te blokkeren vinden wij toch een meerwaarde t.o.v. een gewone vuilnisbak.
Qua babyfoon hebben wij een Philips Avent SCD921/26; vermoedelijk 1 van de betere en meest functionele van de markt. Ik zie wel dat deze serieus duurder is geworden: 350 euro vandaag tegenover 230 euro vorig jaar toen wij hem kochten. De app op de smartphone is ook heel goed, zeker vergeleken met die van Luvion die maar 1,4 sterren van de 5 krijgt in de Play Store. Mijn zus had een Luvion voor het eerste kind, en heeft ons dan gevolgd en de Philips Avent gekocht voor het tweede kind, omdat ze zag dat deze veel beter werkt. Als IT'er zou ik bij het volgende kind wel zelf iets voorzien, genre Ubiquiti netwerkcamera, maar dat is uiteraard niet echt een optie voor niet-technische mensen.
. Hebben in elke kamer utp-poorten. Proficiat met de zwangerschap
.

onze dochter is nu bijna 3 en we hebben er nog altijd plezier van als we ver gaan stappen.