Lijkt erg op "vrouwenmening". Niet veel van aantrekken dus!LOL. Wat een simplistische veralgemening ook. Dit is sexisme in zijn puurste vorm.
'Vrouwalgemening'
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt erg op "vrouwenmening". Niet veel van aantrekken dus!LOL. Wat een simplistische veralgemening ook. Dit is sexisme in zijn puurste vorm.
'Vrouwalgemening'
Worden er zo dan geen feestjes meer georganiseerd? In mijn (schoon)familie anders wel... Of bedoel je als ouder die uitnodigingen in de klas uitdelen?Uitnodigingen voor verjaardagsfeestje van je kleine in de klas uitdelen.
Een verwijzing naarWorden er zo dan geen feestjes meer georganiseerd? In mijn (schoon)familie anders wel... Of bedoel je als ouder die uitnodigingen in de klas uitdelen?
Op sommige scholen mag je de uitnodigingen niet meer publiek uitdelen want het kan de gevoelens van de kindjes die niet uitgenodigd worden kwetsen...Worden er zo dan geen feestjes meer georganiseerd? In mijn (schoon)familie anders wel... Of bedoel je als ouder die uitnodigingen in de klas uitdelen?

Achja. We houden het dit jaar dan ook op stoepkrijt met een gepersonaliseerd embleempje. Daar kun je geen tere zieltjes mee pijn doen. Enkel de ouders hun stoep.Op sommige scholen mag je de uitnodigingen niet meer publiek uitdelen want het kan de gevoelens van de kindjes die niet uitgenodigd worden kwetsen...
[edit]Was zelfs al voor de GDPR heisa @Green Mamba. Kan zijn dat het ook een reden is, maar niet enkel dat dus![]()

Hoe debiel. De GDPR proberen toepassen op iemand die zijn EIGEN info verspreidt.Een verwijzing naar
![]()
“Mijn dochter mag geen verjaardagsuitnodigingen uitdelen op school”: gaat privacywetgeving te ver?
Verjaardagskaartjes uitdelen in de klas? Mag niet zegt een kleuterschool uit Schellebelle. Dit zou in strijd zijn met de GDPR, de Europese privacywetgeving. Tekenend voor de wildgroei aan regeltjes op school, volgens de moeder van het kind. “Stel je maar eens voor dat jouw kind zomaar, heel...www.hln.be
Dochter mocht, omdat ze 5 werd, 5 klasgenootjes uitnodigen. Waren allemaal meisjes.Hier in de zomer toch een feestje gedaan. Uitnodigingen einde van het jaar gegeven. Ik kan geen 40 kinderen ontvangen (2 klassen) dus rond de 10 uitgenodigd.
Wat een absolute zever toch. En dan vragen mensen hun af waarom de jeugd niet voorbereid zijn op het echte leven… Dat hoort bij het leven dat je niet overal op uitgenodigd kan worden, kunnen ze beter van jongs af aan leren![]()
Goed voor haar denk ik dan. Ieder doet toch gewoon wat hij/zij/x wil.Dochter mocht, omdat ze 5 werd, 5 klasgenootjes uitnodigen. Waren allemaal meisjes.
Eén van de mama's kwam me de week er na zeggen dat haar zoontje het absoluut niet fijn vond dat hij niet uitgenodigd was. En dat ze voor zijn feestje de hele klas zou uitnodigen omdat ze niemand wil uitsluiten. Ze heeft dat ook gedaan, in 2 feestjes opgedeeld omdat het anders niet haalbaar was met zo'n grote bende.
Da's toch ook wel stevig, de hele klas uitnodigen op een feestje. Je moet dan maar eens in een klein huis of op een appartement wonen of er gewoon het geld niet voor hebben.Dochter mocht, omdat ze 5 werd, 5 klasgenootjes uitnodigen. Waren allemaal meisjes.
Eén van de mama's kwam me de week er na zeggen dat haar zoontje het absoluut niet fijn vond dat hij niet uitgenodigd was. En dat ze voor zijn feestje de hele klas zou uitnodigen omdat ze niemand wil uitsluiten. Ze heeft dat ook gedaan, in 2 feestjes opgedeeld omdat het anders niet haalbaar was met zo'n grote bende.
Ik woon in een heel gewoon huis maar kan ik geen 22 kleuters ontvangen en entertainen in mijn living hoor.Da's toch ook wel stevig, de hele klas uitnodigen op een feestje. Je moet dan maar eens in een klein huis of op een appartement wonen of er gewoon het geld niet voor hebben.
In tijden van hoge energiefacturen gaat dit wel meer voorkomen. Of er het geld niet aan willen uitgeven.of er gewoon het geld niet voor hebben.
Met 22 kleuters warmt het vanzelf wel op. Kan nog een besparing zijnIn tijden van hoge energiefacturen gaat dit wel meer voorkomen. Of er het geld niet aan willen uitgeven.
Het is dat die kleuters braafjes zitten, er geen rommel van maken en hun bord netjes leegeten.Met 22 kleuters warmt het vanzelf wel op. Kan nog een besparing zijn
Inderdaad goed voor haar maar aan de rest heeft niemand een boodschap.Goed voor haar denk ik dan. Ieder doet toch gewoon wat hij/zij/x wil.
Ik heb een winterkind, ik overweeg dit schooljaar wel een feestje te geven in april of zo, puur omwille van het weer. Ze maken er toch weinig spel rond op die leeftijd, of dat nu een "ik ben 5" of "5 jaar en 5 maanden" is, daar gaat niemand van wakker liggen.Ik woon in een heel gewoon huis maar kan ik geen 22 kleuters ontvangen en entertainen in mijn living hoor.
(En de zoon is jarig eind oktober dus buiten in de tuin is dan ook niet altijd ideaal)
Toen ik klein was mocht ik ook heel de klas uitnodigen maar de klasjes waren toen niet zo groot als nu